DTM potwierdzają rosnące wyniki w testach

DTM przeprowadziło ostatnią sesję testową przed rozpoczęciem sezonu na torze Lausitzring. Nowy silnik pozwoliłby zaoszczędzić około 2 sekund na okrążeniu.

opublikowany 19/04/2019 à 10:44

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

DTM potwierdzają rosnące wyniki w testach

Stajnie DTM mogli sfinalizować przygotowania do sezonu 2019, uczestnicząc w czterodniowych testach na torze Lausitzring od poniedziałku do czwartku.

To Audi ustanowiło punkt odniesienia po okrążeniu ukończonym w środę przez Robina Frijnsa z czasem 1:35:169. Producent z Rings miał do dyspozycji dziewięć RS 5 DTM na sesję. W skład składu wchodziło podwozie zarezerwowane do testów, dwa modele Abt Sportsline, zespołów Rosberg i Phoenix oraz model dla nowego zespołu WRT.

„Dużo się nauczyliśmy, potwierdził dyrektor Audi Motorsport Dieter Gass. Z doświadczenia wiemy, że nikt nie odkrywa wszystkich swoich kart, ale zawsze miło jest zobaczyć ich samochody na szczycie rankingów. Mamy więcej pracy niż zwykle z tymi zmodyfikowanymi samochodami i silnikami z turbodoładowaniem, ale będziemy mogli bez obaw przybyć do Hockenheim (4 maja). »

BMW uzyskało dopiero 6. najszybszy czas z Joelem Erikssonem, podczas gdy marka Propeller zgromadziła trzy z sześciu modeli, które zostaną zgłoszone w tym roku.

„Uczyliśmy się na każdym kroku, powiedział dyrektor sportowy BMW Jens Marquardt. Pierwsze dwa dni nie poszły zgodnie z planem, ale cały zespół nie poddawał się. Udało nam się później nabrać mil i znacznie lepiej zrozumieć samochód jako całość. »

R-Motorsport był dalej w tyle, pierwszy Aston Martin Vantage zajął dopiero 9. miejsce, za Jake'em Dennisem.

„Nasze długie okresy, które pozwoliły nam przejechać 3610 km, dostarczyły nam dobrych informacji do opracowania Astona Martina Vantage DTM, – skomentował szef zespołu, dr Florian Kamelger. Udało nam się zidentyfikować i wyeliminować kilka usterek, jak to często bywa w tego typu testach. Jesteśmy bardzo zadowoleni z regularności uzyskiwanych czasów, wiedząc, że nie zależało nam na ustanawianiu najlepszych czasów. »

Czas referencyjny ustanowiony przez Robina Frijnsa jest o 2 sekundy szybszy od najlepszego czasu ustanowionego w zeszłym roku przez Lucasa Auera, już jeżdżącego w Audi. Nowe DTM mają teraz 4-cylindrową turbosprężarkę zamiast V8, która rozwija około 610 KM, czyli o 100 KM więcej niż 8-cylindrowy. Masę również zmniejszono o 45 kg do 986 kg.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz