Jakie wrażenia dostarcza nowe Audi RS5 Turbo?
W zeszłym tygodniu po raz pierwszy jechałem nim na teście Lausitzring; pracami rozwojowymi kierowali głównie René (Rast) i Nico (Muller), ja przeprowadziłem tylko kilka testów aerodynamicznych. To duża zmiana, wyraźnie mamy do dyspozycji znacznie więcej mocy i mniej aerodynamiki niż w przeszłości. Obydwa połączone wygenerują dość silne pogorszenie się stanu opon, z którym będziesz musiał się nauczyć radzić sobie podczas długich przejazdów.
Powinien to być dodatkowy czynnik w przypadku przekroczeń. Po tych czterech dniach mam takie przeczucieAudi jest trochę lepsze od pozostałych, podczas gdy w 2018 roku zostaliśmy z tyłu na początku sezonu. To tylko pierwsze wrażenie, układ Lausitzringu jest nieco nietypowy.
Czy samochód będzie Ci bardziej odpowiadał, biorąc pod uwagę Twój styl jazdy i Twoje doświadczenia z Proto?
Przyzwyczaiłem się do jazdy mocnymi samochodami... ale przywykłem też do samochodów z większą aerodynamiką! Wrażenie z tych pierwszych testów jest raczej pozytywne, z pewnością są to najlepsze, jakie zrobiłem od czasu przyjazdu DTM. Jestem całkiem zadowolony ze swoich czasów, a długie przejazdy przebiegły dobrze. Jestem optymistą, ale teraz, gdy dobrze znam tę dyscyplinę, nie mam żadnych złudzeń przed startem sezonu.
Praca wykonana na dzisiaj! Najszybsze okrążenie dnia. Dowiedz się wiele o tej nowej bestii. Więcej w przyszłości #Audi # RS5 #dtm #ld28 #wyścigi #turbo pic.twitter.com/sEtFayhjIW
- Loica Duvala (@loicduval) 16 kwietnia 2019
Czy fakt, że Audi ma w tym sezonie przewagę liczebną, będzie miał znaczenie?
Im więcej mamy samochodów, tym więcej informacji zdobywamy, więc może to być pozytywne tylko na papierze. Na torze, gdy jest bardzo blisko, posiadanie dwóch dodatkowych samochodów może być również zaletą. Oczekiwano również, że BMW wzrośnie do ośmiu; tego zwykle oczekiwano od dwóch pozostałych producentów, ale Nie zagrali w tę grę.
Jakie jest Twoje zdanie na temat nowy nabytek Aston Martin?
Nie są aż tak nowi, biorąc pod uwagę doświadczenie HWA i obecność dwóch kierowców, którzy dobrze znają DTM! A poza tym istnieje wiele wspólnych cech tych trzech producentów w zakresie podwozia, amortyzatorów itp. Nie zaczynają od pustej kartki. Duża różnica istniejąca w przypadku Mercedes Rok 2018 to poziom aero. Na torze radzą sobie dobrze, brakuje im trochę wydajności na jednym okrążeniu, ale na długich przejazdach nie martwię się o nich zbytnio.
MEDIACENTER: Czerwień zamiast czerni: Loïc Duval w MASCOT WORKWEAR Audi RS 5 DTM
>> https://t.co/wEOwLxU79z#OwnEverySecond #DTM #ranDTM pic.twitter.com/r9LuI0KPYf
- Audi Sport (@audisport) 8 kwietnia 2019
Jakie są Twoje oczekiwania na progu trzeciego sezonu w DTM?
Jedno lub dwa zwycięstwa mogą być fajne. Ale przede wszystkim być skutecznym już od pierwszych spotkań, bo wiemy jak ważne w DTM jest zdobycie przychylności producenta!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)