Walka o mistrzostwo pomiędzy Paul di Resta i Gary Paffett (Mercedes) nigdy się nie kończy DTM, z sukcesem pierwszego wymienionego, wyprzedził lidera klasyfikacji generalnej, podczas drugiego wyścigu na torze Brands Hatch w tę niedzielę.
Jednak Paffett, autor pole position, zobaczył, jak di Resta kradnie show pomiędzy nawrotem Druidów a zakrętem Graham Hill już na pierwszym okrążeniu wyścigu, podczas którego interweniował samochód bezpieczeństwa po incydencie z udziałem Robina Frijnsa (Audi), Lucas Auer (Mercedes) i Augusto Farfus (BMW).
Auer zjeżdża z trasy na wyjściu z trzeciego zakrętu i zabiera Frijnsa, który kończy wyścig pod ścianą opon. Były mistrz Blancpain GT Series w końcu będzie mógł wyjechać, a Farfus musi uporać się z uszkodzonym M3 z przodu po lewej stronie w wyniku kontaktu z jednym z dwóch samochodów, które popełniły błąd. Brazylijczyk później wycofał się po pit stopie.
Wyścig, w którym biorą udział Pascal Wehrlein (Mercedes), Marco Wittmann (BMW), Loic Duval (Audi), Bruno Spengler (BMW) i Nico Müller (Audi) skorzystali z okazji, aby obserwować swój pit stop na koniec 5. okrążenia.
Rast próbował wszystkiego
Kilka chwil później po wznowieniu gry Paul di Resta z łatwością opanował Gary'ego Paffetta. Obaj kierowcy pozostają w tej kolejności po przejechaniu przez pit lane, zaobserwowanym na koniec 8. okrążenia Paffetta i jedno okrążenie później lidera di Resta.
Tylko Jamie Green przekracza swój pierwszy przejazd po 30. okrążeniu i oddaje kontrolę nad wyścigiem tandemowi di Resta – Paffett, do którego wkrótce dołączy René Rast.
Na zimnych oponach Green nie mógł powstrzymać ataku Pascala Wehrleina o czwarte miejsce, po czym zbyt męsko oparł się atakowi Marco Wittmanna, zmuszając byłego mistrza do zjazdu na trawę na wyjściu z zakrętu.#3. Manewr, który zapewni kierowcy Audi przejazd.
Di Resta z łatwością utrzymał Paffetta na dystans, sam pod presją René Rasta, i odniósł zwycięstwo u siebie, co pozwoliło mu zmniejszyć przewagę do 29 punktów w mistrzostwach nad rodakiem.
Za nimi plasowali się Wehrlein, Wittmann, Mike Rockenfeller (Audi), Philipp Eng (BMW), Lucas Auer, Daniel Juncadella (Mercedes), zwycięzca pierwszego wyścigu i Nico Müller. Żadnego sukcesu dla Loïca Duvala, ofiary przebicia opony w lewy tył niecałe 1 minut przed metą.
Zapoznaj się z relacją z wydarzenia Brands Hatch DTM w numerze AUTO 2178tygodniowo, dostępny jutro wieczorem w wersji cyfrowej oraz w najbliższy czwartek w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)