Nie jest to prawdziwe Evo, jak miało to miejsce w zeszłym roku w przypadku starszej siostry GT3, ale Audi Sport udoskonali swoje R8 LMS GT4 na rok 2020.
W wyglądzie zewnętrznym zmodyfikowanym tak, aby lepiej pasował do najnowszej wersji drogowej tego samochodu sportowego, powiększono wloty powietrza, przedni splitter, a zwłaszcza tylną kratkę wylotu powietrza.
Dyfuzor, po bokach którego znajdują się dwie owalne końcówki rur wydechowych, został przesunięty ku górze. W komorze silnika filtr powietrza znajduje się pod nową osłoną, dostępną w wykonaniu z tworzywa sztucznego lub włókna węglowego.
Neuburg wprowadzi także do wersji konkurencyjnej nowe funkcje, które mają ułatwić jazdę. Układy hamulcowe ABS i kontrola trakcji można precyzyjnie dostroić.
Oferowanych będzie osiem różnych ustawień, które kierowca będzie mógł wybrać indywidualnie w zależności od pogody, warunków na torze i przyczepności opon. Audi R8 LMS GT4 będzie wyposażone także w kierownicę wyścigowej wersji GT2, oficjalnie zaprezentowanej w tym roku. Dwa przełączniki ABS i TC znajdują się pośrodku kierownicy, bezpośrednio przed kierowcą.
Cena samochodu wynosi 198 000 euro bez podatku, a zestaw na rok 2020 – 18 000 euro.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)