Po zwycięstwie w GT w Australii, GT4 South w Europie i ADAC GT4 w Niemczech, Reiter Engineering i KTM opracowały nową wersję X-Bow GT4, dostępną od 2016 roku, wersję „Evo 2020” na nadchodzący rok .
Inżynierowie poprawili moc silnika, aby zwiększyć ją do 375 KM w serii SRO GT4 i do 440 KM w otwartych mistrzostwach. Opony mają 18 cali, a siła docisku z przodu i z tyłu została zmniejszona, aby poprawić pokonywanie zakrętów i prędkość na prostych, co ułatwia wyprzedzanie.
„Opracowaliśmy model Evo na rok 2020, wiedząc, że osiągi KTM X-Bow GT4 charakteryzują się prędkością na zakrętach i hamowaniem. Starannie zoptymalizowaliśmy tę wydajność, aby poprawić prędkość na prostych.” wyjaśnia Han Reiter, dyrektor Reiter Engineering.
„Dzięki temu klienci KTM X-Bow GT4 będą mieli większe możliwości wyprzedzania niezależnie od poziomu jazdy, dzięki czemu będą bardziej konkurencyjni w seriach SRO na całym świecie. W ciągu ostatnich kilku sezonów słuchaliśmy opinii naszych klientów i dołożyliśmy wszelkich starań, aby ten samochód był jeszcze bardziej korzystny. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, że KTM X-Bow GT4 idealnie pasuje do naszych zawodników, zarówno dżentelmenów, jak i zawodowych jeźdźców.” dodaje dyrektor Reiter Engineering.
Obecne modele KTM X-Bow GT4 mogą mieć zestaw umożliwiający skorzystanie z tego rozwiązania.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)