Kalendarz na rok 2010 będzie oczywiście skupiony wokół Francji i obejmować będzie cztery spotkania FFSA Super Series (Nogaro, Lédenon, Dijon i Val de Vienne) oraz finał na torze Bugatti w Le Mans w ramach 24-godzinnego wyścigu Trucks. Kalendarz uzupełnia wycieczka do Niemiec, na tor Nürburgring. Poza mistrzostwami wydarzenie Daytona umożliwi kierowcom przeżycie wyjątkowych wrażeń na 24-godzinnej trasie, która zajmuje dużą część pierścienia o długości 2,5 km.
Formuła spotkań ewoluuje poprzez trzy wyścigi w każdy weekend: dwa sprinty po około 50 km (jeden dla kierowców Elite i jeden dla kierowców panów Open Trophy) oraz długi wyścig o długości około 100 km, podczas którego kierowcy Elite i Open będzie na zmianę.
Samochód otrzyma ulepszenia: nowy układ hamulcowy od Nascar, katalizatora i adaptacji do stosowania zielonego paliwa.
Budżet ma być rozsądny, przy cenie nowego samochodu wynoszącej 62 000 euro bez VAT i kosztach operacyjnych wynoszących około 40 000 euro bez VAT na kierowcę (z wyłączeniem Daytona).
Kalendarz 2010
03-05 kwietnia: Nogaro (super seria FFSA)
23–25 kwietnia: Lédenon (seria FFSA)
07–09 maja: Dijon (super seria FFSA)
25–27 czerwca: Val de Vienne (super seria FFSA)
23-25 lipca: Nürburgring (ADAC GP Truck FIA)
17-19 września: Le Mans (24-godzinne ciężarówki)
11-14 listopada: Daytona (bez mistrzostw)
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)