147 000 widzów zajmie miejsca w Daytona, aby obejrzeć pierwszy oficjalny wyścig nowej ery nowej generacji. O ile Kyle Larson i Alex Bowman zapewnili już Hendrick Motorsports o pierwszym rzędzie na środowych treningach, to wczoraj podczas pojedynków Roush Fenway Keselowski Racing błyszczał, zwłaszcza dzięki swojemu nowemu kierowcy/udziałowcowi Bradowi Keselowskiemu, który w pierwszym pojedynku zapewnił sobie trzecie miejsce. Drugi rząd zajmuje jego kolega z drużyny, Chris Buescher.
Derrière les pensionnaires de la RFK, le carton plein des Ford se poursuit jusqu’en cinquième ligne où Kyle Busch vient placer la première Toyota de la Joe Gibbs Racing en 10ème position devant le Champion 2020 Chase Elliott.
Bubba Wallace i Kurt Busch zajęli 23. i 16. miejsce w drużynie 17Xl Racing, znacznie wyprzedzając swojego szefa Denny'ego Hamlina, który zajął 30. miejsce. Niespodziewany zwycięzca edycji 2021, Michael McDowell, zdecydowanie czuje się swobodnie na triowalu na Florydzie, zajmując 6. miejsce.
Jacques Villeneuve trzyma Daytonę 500
Oprócz 36 kierowców, którzy na mocy „Karty” gwarantowanej wystartują przez cały rok, do przydzielenia pozostały 4 miejsca dla 6 kandydatów. Jacques Villeneuve może się cieszyć, że odebrał bilet na środowy trening, ponieważ czwartkowy wieczór zamienił się w koszmar z powodu problemu z linką gazu i zaledwie 20 krótkimi okrążeniami, co dało mu 40. i ostatnią pozycję. Weteran Greg Biffle zakwalifikował się na niezwykłym 28. miejscu, a Kaz Grala, kierowca wyścigu TMT, wyeliminował doświadczonego JJ Yeleya w ostatnich turach swojego pojedynku. Żadnemu z dwóch Fordów Mustangów z MBM Motorsports nie udało się zakwalifikować, ponieważ oprócz Yeleya drugim wyeliminowanym był jego kolega z drużyny Timmy Hill. To bardzo mocny cios dla tego małego zespołu, któremu drugi rok rywalizacji nie udało się dostać do samochodu w najbardziej prestiżowym i dochodowym wyścigu sezonu.
Wśród faworytów Joey Logano myślał, że zapewnił sobie miejsce na czele peletonu, jednak wypadek, za który wziął na siebie pełną odpowiedzialność, zmusił go do zmiany samochodu i startu z tyłu stawki.
W niedzielę o 20:30 czasu francuskiego 40 samochodów wyruszy na 200 okrążeń toru, próbując pokonać 500 mil wyścigu (804,5 km) na prowadzeniu.
- Pierwszy segment: 65 okrążeń
- Drugi segment: 65 okrążeń
- Finał: 70 okrążeń
Pole startowe wyścigu Daytona 500:
Najważniejsze momenty pojedynków w Daytona:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)