Ta przejażdżka była tylko próbą próbną, ale w końcu pozwoliła nam zobaczyć, że cały mikrokosmos DTM czekał mocno. R-Motorsport – HWA w końcu ruszyło na właściwe tory i dlatego ujawniło w biały dzień swoje Aston Martin Vantage DTM, którego operatorem w tym roku będzie podmiot Vynamic.
Paul Di Resta, startujący w tym sezonie kierowca wraz z Jake’em Dennisem, Ferdinandem Habsburgiem i Danielem Juncadellą, miał okazję przekonać się o tym podczas pierwszego okrążenia instalacyjnego i pięciu kolejnych okrążeń przed testami DTM, które odbędą się jutro w Jerez w Hiszpanii.
„Zespół techniczny wykonał fantastyczną robotę, wspomina dr Florian Kamelger, szef zespołu R-Motorsport. Przygotowanie Astona Martina Vantage DTM w mniej niż 100 dni musi być rekordem DTM.
Widok na Vantage jest absolutnie oszałamiający, a pierwsze wrażenia Paula są obiecujące. Choć przed nami jeszcze dużo pracy przed rozpoczęciem sezonu na Hockenheim, możemy być pewni, że mamy odpowiednie podstawy pod samochód. »
Aston Martin Vantage DTM, zachowując wygląd swojej produkcyjnej siostry, został dostosowany tak, aby spełniać nowe przepisy techniczne na rok 2019, słynną klasę 1 współdzieloną z Super GT, włączając przedni splitter, dyfuzor i specjalny tylny spojler. Vantage zamienia również standardowy silnik V8 na 2,0-litrowy, czterocylindrowy turbodoładowany silnik, oferujący kierowcom prawie 620 KM.
Di Resta, posiadający największe doświadczenie w swojej kategorii, będzie kierowcą ustawionym na pierwsze dwa dni testów w Andaluzji. Przez kolejne dwa dni poprowadzą Jake Dennis, a następnie Ferdinand Habsburg.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)