Le Grand Prix Makau 2018, a w szczególności zawody Pucharu Świata FIA F3, był świadkiem strasznego wypadku Niemki Sophii Flörsch, która po uderzeniu w barierki wystartowała na wibratorze „kiełbasowym”, a następnie odleciała i uderzyła w chatę, w której ukrywali się fotografowie.
Mimo niesamowitej siły szoku Sophia Flörsch wyszła cało z wypadku, chociaż doznała złamania kręgu szyjnego. Po tym epizodzie, który mógł mieć znacznie poważniejsze skutki, FIA chciała wprowadzić poprawę bezpieczeństwa na torze Guia z myślą o kolejnym Grand Prix Makau (14–17 listopada), na którym w szczególności odbędzie się singiel 2019 -fotele FIA F3.
Podczas konferencji prasowej, która odbyła się w ten czwartek, władze wydarzenia potwierdziły kilka zmian na torze, aby uwzględnić dodatkową moc nowych jednomiejscowych samochodów. W ten sposób tor otrzyma homologację FIA Grade II.
„Zgodnie z zaleceniami FIA, które częściowo opierały się na licznych symulacjach komputerowych, modernizacje zostaną przeprowadzone w obszarach Reservoir, Mandarin Oriental Bend, Lisboa Bend, Guia Hill i „R” Bend, określa organizację.
Obejmują one zwiększenie „strefy buforowej” na zakręcie Lisboa, dodanie pianki chroniącej przed uderzeniami i nowych barier ochronnych w różnych punktach toru. »
Kolejna ważna modyfikacja, oprócz tradycyjnych flag wywieszanych przez sędziów toru, w tym roku wprowadzone zostaną „flagi elektroniczne”.
Oprócz Pucharu Świata FIA F3, Grand Prix Makau będzie także gospodarzem Pucharu Świata FIA GT, a także rundy WTCR.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)