Kto gdzie pojedzie w przyszłym roku? Nasze informacje na temat siatki 2022 w F2

Choć sezon 2021 jeszcze się nie skończył, zespoły już ciężko pracują, aby skompletować składy na sezon 2022. Oto zbiór informacji, jakie posiada AUTOhebdo na temat bieżącego stanu zaawansowania tworzenia boiska na kolejny sezon.

opublikowany 02/11/2021 à 10:43

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Kto gdzie pojedzie w przyszłym roku? Nasze informacje na temat siatki 2022 w F2

Kto gdzie będzie jeździł w 2022 roku? Oto nasze informacje na pięć miesięcy przed rozpoczęciem kolejnego sezonu. © Diederik van der Laan / Holenderska Agencja Fotograficzna / DPPI

Sezon 2021 kończący się wyjątkowo późno (w grudniu w Abu Zabi) jedenaście drużyn tworzących ligę Formuła 2 prowadzą już negocjacje, czasami zaawansowane, mające na celu znalezienie pilotów na przyszły rok. Rozmowy trwające od końca lata, niektóre umowy zostały już nawet podpisane. Oto obecnie informacje AUTOhebdo, które mamy na temat siatki F2022 2. 

Zacznijmy od Premy, czyli zespołu, który obecnie dominuje w rankingach kierowców i zespołów. Mistrz FIA F3Dennis Hauger przejdzie do F2 z włoską strukturą, podobnie jak dwaj przed nim mistrzowie, Robert Shwartzman (2019) i Oskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , (2020). Logiczny wybór po obu stronach. Z naszych informacji wynika, że ​​to Hindus Jehan Daruvala, obecnie grający w Carlin, ma szansę zostać członkiem drużyny Norwega, nawet jeśli nie wszystko jest jeszcze ustalone na 100%. Przypominamy, że Daruvala jeździł dla Premy w F3 w 2019 roku, zajmując 3. miejsce w mistrzostwach. 

Duet Sierżant-Lawson w Carlin?

Po stronie UNI-Virtuosi, Guanyu-Zhou jest obecnie na swoim ostatnim roku w F2. Wisiało to w powietrzu już od kilku tygodni, ale w brytyjskim zespole zastąpi go Marino Sato, który doprowadził Calluma Ilotta do honorowego tytułu wicemistrza w 2020 roku. U jego boku UNI-Virtuosi powinno zaufać wicemistrzowi F3 -mistrz, Australijczyk Jack Doohan. Według naszych informacji struktura australijska i brytyjska osiągnęły porozumienie.

Jeśli chodzi o Clémenta Novalaka, zgodnie z oczekiwaniami po dwóch latach spędzonych w Formule 2 przeniesie się do Formuły 3. Francuz rzeczywiście podpisał kontrakt z MP Motorsport, holenderską strukturą, która pokazała wspaniałe rzeczy z Felipe Drugovichem w 2020 r. i Richardem Verschoorem w 2021 r. Brazylijski kierowca, autor trzech sukcesów z MP w 2020 roku, wraz z Novalakiem również jest na dobrej drodze do powrotu do domu. 

Oczekuje się, że Liam Lawson będzie dużym klientem w 2022 roku. © Sebastiaan Rozendaal / Holenderska Agencja Fotograficzna / DPPI

co do Theo Pourchaire, gdyby nie poszedł w górę F1 w przyszłym sezonie oczywiście zostałoby mu zapewnione miejsce w ART Grand Prix. Aby ewoluować wraz z nim, burgundzki zespół rozważy sprowadzenie Frederika Vestiego, czwartego w Formule 4 o francuskiej strukturze, nawet jeśli nie można wykluczyć innego wyboru.

W Carlin skład również staje się coraz bardziej przejrzysty i zostanie całkowicie odnowiony. Z naszych informacji wynika, że ​​po pierwszym sezonie w Hitech Grand Prix Liam Lawson jest na dobrej drodze do powtórzenia sezonu w składzie Trevora Carlina. Powinien mu towarzyszyć Logan Sargeant, który po trzecim sezonie w F2 z Charouzem miałby przenieść się do F3.

W DAMS nadal nie jest to jasne, ale Roy Nissany powinien zostać ponownie powołany, prawdopodobnie obok Ayumu Iwasy. Rozpoczęto także rozmowy ze Szwajcarem Ralphem Boschungiem, ale ten także powinien pozostać przy Campos. Nowozelandczyk Marcus Armstrong może ukończyć trzeci rok Formuły 2 podczas Hitech Grand Prix. W każdym razie jest to duża możliwość. Ze swojej strony duże szanse na znalezienie się na starcie ma także Brytyjczyk Olli Caldwell. Campos powinien go powitać.

Zauważ, że mówi się także o powstaniu Dawida Schumacher w Formule 2. Rozważana jest opcja Trident, który ścigał się w Formule 3 w 2020 roku. Przypominamy, że kolejny sezon rozpocznie się w Bahrajnie pod koniec marca. Do tego czasu sytuacja może oczywiście jeszcze się zmienić, a pozostałe koszyki nadal się zapełniają.

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

0 Zobacz komentarze)