La F3 w przyszłym roku doświadczy rewolucji, przechodząc ze statusu europejskiego na międzynarodowy, zastępując serię GP3. Jednocześnie FIA utworzy regionalną klasyfikację F3, która, podobnie jak F4, będzie otwarta dla kilku producentów podwozi i silników. Niemniej jednak każda seria będzie należeć do jednej marki i mieć jednego dostawcę podwozi, silników i opon.
W ten sposób Mygale zaprezentował swój projekt F3R Mygale, który będzie oznaczać jego powrót do dyscypliny po zdobyciu tytułu Ricardo Agostiniego pięć lat temu w Mistrzostwach Włoch.
Ta wiadomość jednomiejscowy, wyprodukowany we współpracy z AERH, ma większe wymiary niż obecny F3 (jest też niższy). Najbardziej wyraźną różnicą jest obecność Halo w kokpicie. Za monokok odpowiadała firma HP Composite.
F3R Mygale będzie napędzany turbodoładowanym silnikiem Oreca, który będzie w stanie rozwinąć moc 270 KM zgodnie ze standardami wymaganymi przez FIA.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)