Na mokrym torze kierownictwo wyścigu podjął decyzję o rozpoczęciu rundy sprinterskiej serii GP3 w warunkach samochodu bezpieczeństwa. Jake Hugues (DAMS) zdobywa pole position zgodnie z zasadą odwróconej siatki, a następnie prowadzi peleton przed Grand Prix Japonii ART Nirei Fukuzumi.
Jednak Nippon został szybko wyeliminowany z powodu problemów mechanicznych. Samochód bezpieczeństwa został ostatecznie wezwany pod koniec 9. okrążenia, uwalniając w ten sposób kierowców. Wciąż lider, Jake Hugues prowadzi przed Mattem Parrym (GP Koiranen), ale później straci kontrolę nad wyścigiem oraz kontakt i przejazd poza trajektorią, co umożliwi Ralph Boschung (GP Koiranen) objąć prowadzenie w wyścigu.
Wyścig zostanie zneutralizowany dwukrotnie, zwłaszcza po kontakcie pomiędzy Charles Leclerc (Grand Prix ART), wczorajszy zwycięzca, Tatiana Calderon (Ardeny), a wyścig zakończy się w ramach systemu samochodu bezpieczeństwa. Boschung w końcu wygrywa z przodu Alex Albon (ART Grand Prix) i Antonio Fuoco (Trójząb). Pierwszą trójkę uzupełniają Nycka de Vriesa (ART Grand Prix) i Jack Aitken (Arden).
Pełny raport z wydarzeń serii GP3 w Austrii znajdziesz w numerze 2070 AUTOtygodniowo, dostępny jutro wieczorem w wersji cyfrowej, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)