Pourchaire, Martins, Giusti… w 2022 roku pojadą w jednomiejscowym samochodzie

Niezależnie od tego, czy chodzi o F2, FRECA, Théo Pourchaire czy nawet Victora Martinsa, rok 2022 jednomiejscowych samochodów będzie bogaty w spektakle. Szybki przegląd, w którym znajdziesz sterowniki i kategorie, które ożywią ten nowy sezon.

opublikowany 03/01/2022 à 11:30

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Pourchaire, Martins, Giusti… w 2022 roku pojadą w jednomiejscowym samochodzie

Théo Pourchaire na szkoleniu © Sebastiaan Rozendaal / Holenderska Agencja Fotograficzna / DPPI

F2

Theo Pourchaire, atakując tytuł

Po długich nadziejach na znalezienie się w sieci F1 w 2022 r. Théo Pourchaire wreszcie zakończy drugi rok w F2. Będzie to pierwszy raz, kiedy Tricolore powtórzy jakąś kategorię, korzystając z wiedzy o samochodzie, ale kosztem związanej z tym presji tytułu. W 2021 roku Théo Pourchaire po obiecującej pierwszej kampanii zajął 5. miejsce. Jego pole position z innej planety w Monako zrobiło wrażenie, jednak kierowca ART GP miał później dwie kolizje, które kosztowały go wiele punktów, a zwłaszcza złamanie kości promieniowej (w Baku).

Théo Pourchaire © Florent Gooden / DPPI

En 2022, il repartira en F2 à « 99% avec ART » de son propre aveu, avec un objectif clair : aller chercher le titre pour espérer monter en F1 en 2023. La concurrence des Dennis Hauger, Jehan Daruvala, Jack Doohan, ou encore Liam Lawson sera féroce. Il sera

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)