Pourchaire, Martins, Giusti… w 2022 roku pojadą w jednomiejscowym samochodzie

Niezależnie od tego, czy chodzi o F2, FRECA, Théo Pourchaire czy nawet Victora Martinsa, rok 2022 jednomiejscowych samochodów będzie bogaty w spektakle. Szybki przegląd, w którym znajdziesz sterowniki i kategorie, które ożywią ten nowy sezon.

opublikowany 03/01/2022 à 11:30

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Pourchaire, Martins, Giusti… w 2022 roku pojadą w jednomiejscowym samochodzie

Théo Pourchaire na szkoleniu © Sebastiaan Rozendaal / Holenderska Agencja Fotograficzna / DPPI

F2

Theo Pourchaire, atakując tytuł

Po długich nadziejach na znalezienie się w sieci F1 w 2022 r. Théo Pourchaire wreszcie zakończy drugi rok w F2. Będzie to pierwszy raz, kiedy Tricolore powtórzy jakąś kategorię, korzystając z wiedzy o samochodzie, ale kosztem związanej z tym presji tytułu. W 2021 roku Théo Pourchaire po obiecującej pierwszej kampanii zajął 5. miejsce. Jego pole position z innej planety w Monako zrobiło wrażenie, jednak kierowca ART GP miał później dwie kolizje, które kosztowały go wiele punktów, a zwłaszcza złamanie kości promieniowej (w Baku).

Théo Pourchaire © Florent Gooden / DPPI

Jak sam przyznaje, w 2022 roku powróci do F2 na poziomie „99% z ART”, z jasnym celem: zdobyć tytuł i mieć nadzieję na awans do F1 w 2023 roku. Rywalizacja: Dennis Hauger, Jehan Daruvala, Jack Doohan, albo nawet Liam Lawson będzie zaciekły. On będzie

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)