Mając do pokonania zaledwie 29,89 km czasu podzielonego na 3 odcinki specjalne, końcówka pierwszego etapu nie upłynęła pod znakiem znaczących zwrotów akcji.
Za jego kierownicą Hyundai i20 R5, Andrea Crugnola s’est imposé dans le plus long tronçon (ES5, 19,70 km) et a pris ses distances avec la Fabia Rally2 de Giandomenico Basso. Isolés en tête, les deux Italiens ne sont séparés que par 5″4.
Zainstalowany na 3e miejsce od SS2, Aleksiej Łukjanuk przyznaje, że nie może być lepiej, ale uważa, że z perspektywy mistrzostw jego pozycja nie jest zła ERC. Trzeba powiedzieć, że jego przeciwnicy, Gryazin, Mikkelsen czy Breen nie miałem dobrego dnia.
W pierwszej dziesiątce Norbert Herczig (10e) lub Efrena Llarena (6e) zachował się dobrze. Wyprzedzają Yoanna Bonato, który zajmuje 8e miejsce, ale tylko 13″5 za czwartyme.
Wśród innych trójkolorowych zawodników obecnych we Włoszech Jean-Baptiste Franceschi wpadł w zasadzkę w ERC3 i dominuje w kategorii juniorów. Po problemach z hamulcami traci do Masa Bassasa 10 cali, a Florian Bernardi jest na emeryturze. Autor niezwykłych czasów, Manu Guigou kontynuuje swoją karierę w RGT, gdzie przewodzi Pierres Ragues, a Philippe Baffoun ma 6 latae.
W programie jeszcze 7 odcinków specjalnych i 123,19 km pomiaru czasu, co oznacza, że impreza w każdej kategorii jeszcze się nie zakończyła.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)