Prototyp zgłoszony przez Skodę na otwarcie Rajdu Czech był wyposażony w silnik o pojemności 1,6 litra, który będzie stosowany w przyszłym R5, który czeski producent będzie wystawiał od 2015 roku w rallyea w szczególności w Rajdowych Mistrzostwach Europy ERC. Fiński Esapekka Lappi był odpowiedzialny za prowadzenie samochodu podczas otwarcia niektórych odcinków specjalnych rajdu w ten weekend. Obecny lider klasyfikacji generalnej ERC jest zadowolony z tych pierwszych doświadczeń. „To był prawdziwy zaszczyt, że zostałem wybrany do testowania silnika przyszłego R5 po raz pierwszy w rajdach. »
Dyrektor Skoda Motorsport Michal Hrabánek uważa, że jego zespół robi ogromne postępy. „Osiągnęliśmy nowy etap w rozwoju samochodu. Pierwszy test w warunkach wyścigowych to ważny krok w kierunku homologacji do połowy 2015 roku. Chciałbym podziękować całemu zespołowi za umożliwienie przeprowadzenia tego testu w warunkach wyścigowych, podczas wykonywania zwykłych obowiązków rajdowych. »
Przed wprowadzeniem na rynek nowej broni Skody, z którą zmierzymy się w przyszłym roku PEugeot 208 T16 R5 oraz inne Citroëny DS3 R5 i Ford Fiesta R5, Fabia S2000 będzie starała się utrzymać przewagę w ERC podczas kolejnej rundy w Estonii, która rozpoczyna się w czwartek.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)