Juho Hänninen (Skoda Fabia S2000), po SS6 Rajd samochodowy Monte-Carlo jest bardziej niż kiedykolwiek liderem wydarzenia otwierającego IRC. Fin z pewnością stracił czas na odcinku specjalnym łączącym Cimetière de Vassieux i Col de Gaudissart, ale jego pierwsze miejsce nie podlega dyskusji, gdyż ma ponad pięćdziesiąt sekund przewagi nad pościgiem. „Byłem ostrożny w tym odcinku specjalnym, nie atakowałem zbyt mocno i trudno było mi złapać dobry rytm” – skomentował pod koniec odcinka specjalnego.
Teraz jego następcą jest Petter Solberg (Peugeot 207 S2000, +51??5), autor drugiego etapu w SS6. Norwegowi udało się tym samym wyprzedzić Freddy'ego Loixa (Skoda Fabia S2000) i zająć w klasyfikacji generalnej drugie miejsce. Mistrz Świata z 2003 roku pozostaje jednak ostrożny. „Zawodnicy nanoszą na drogę śnieg i żwir, więc dzisiejszego popołudnia nie będzie łatwo” – wyjaśnił po pierwszej z dwóch pętli.
Stéphane Sarrazin (Peugeot 207 S2000), czwarty w klasyfikacji generalnej, również jest bliski dogonienia Freddy'ego Loixa. Kierowca Peugeota traci niecałe dwie sekundy (1:9) do Belga, ale nie jest zadowolony ze swojego czasu na SS6. „Trochę padał śnieg, widziałem płatki i musiałem trochę zwolnić” – zwierzył się pilot z Cévennes.
Ma ponad trzydzieści sekund przewagi nad grupą trzech załóg oddalonych o sześć dziesiątych: Jana Kopecky'ego (Skoda Fabia S2000), Guya Wilksa (Skoda Fabia S2000) i Bryana Bouffiera (Peugeot 207 S2000). Ten ostatni zadał duży cios w SS6, ustanawiając najlepszy czas i to na własnym boisku. „Samochód działa dobrze, to satysfakcja. Mam nadzieję, że teraz uda mi się poprawić swoją pozycję w rankingu” – szepnął Drômois.
Od godziny 16:XNUMX kierowcy pokonują drugą pętlę dnia, na którą składają się dwa odcinki specjalne rozgrywane w środku dnia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)