Hirvonen na prowadzeniu, Ogier powraca

Mikko Hirvonen zajmuje pierwsze miejsce w Rajdzie Monte Carlo ze znaczną przewagą nad Juho Hänninenem. Sébastien Ogier walczący o trzecie miejsce z Nicolasem Vouillozem ponownie wyprzedził swojego rodaka.

opublikowany 21/01/2010 à 18:55

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Hirvonen na prowadzeniu, Ogier powraca

Mikko Hirvonen (Ford Fiesta Super 2000) na razie siedzi na krześle. Jeżeli drogi Rajd samochodowy Monte-Carlo może okazać się pełne pułapek, Fin ma na koniec OS10 prawie pięćdziesiąt sekund przewagi nad Juho Hänninenem (Skoda Fabia S2000). Od tego czasu walka o trzecie miejsce jest jednak zacięta Sebastian Ogier (Peugeot 207 S2000) i Nicolas Vouilloz (Skoda Fabia S2000) kilka razy w ciągu dnia zamieniali się pozycjami.

Czwarty na koniec OS8 Ogier był bardzo szybki w kolejnym odcinku specjalnym, odzyskując 25?? bezpośredniemu rywalowi o podium. Ten ostatni, piąty najszybszy na SS9, przyznał, że warunki na trasie nie były łatwe, mimo że część śniegu już stopniała. „ To było naprawdę skomplikowane, było trudne, przyznał pod koniec swojego kursu na czas. Jest mnóstwo gruzu wyrzucanego przez poprzednie samochody, ciężko było utrzymać się na drodze. »

SS10, rozgrywany nocą, następnie wzmocnił powrót Sébastiena Ogiera, który po raz piąty uzyskał najlepszy czas, ale nie był w pełni usatysfakcjonowany. „ Nie poszło zbyt dobrze, na drodze jest dużo błota, jest bardzo ślisko », skomentował swoje przybycie.

Pokonał rywala o trzecie miejsce, Nicolasa Vouilloza, o 5. „ Nie jest aż tak źle, ogłosił zwycięzcę IRC 2008. Prawie wypadliśmy z drogi, więc trudniej było wrócić. Wybraliśmy mieszankę opon typu slick i śniegowych, ale na błocie bardzo się ślizga. »

Mikko Hirvonen, czwarty najszybszy w tym SS10, przyznał, że nie mógł zrobić więcej. „ Jutro będzie długi dzień, ponieważ kierowcy są naprawdę dobrzy. Na pozostałych traciłem czas, mimo że jechałem ciężko. »

W najbliższy piątek, ostatni dzień zawodów, w programie przewidziano pięć odcinków specjalnych, jeden rano, a zwłaszcza czwarty wieczorem, z pętlą Turini, która ostatecznie ustali hierarchię pomiędzy kierowcami. Do końca wszystko jest jeszcze możliwe.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz