Po zdobyciu pierwszych zwycięstw i pierwszych tytułów w 2021 roku w Finlandii z Emilem Lindholmem i na szutrach we Włoszech z Paolo Andreuccim, MRF zdecydowało się jeszcze bardziej zintensyfikować swoje zaangażowanie w ERC.
W ostatnich latach w europejskich rajdach rywalizowały dwa samochody różnych marek, ale strategia w indyjskiej drużynie uległa zmianie w perspektywie roku 2022. W tym sezonie we wszystkich 8 spotkaniach wezmą udział nie mniej niż trzy załogi, a wszystkie one będą rywalizować za kierownicą Skody Fabii WRC2 Evo.
Aby je wykorzystać, producent z Madrasu zaufa Włochowi Simone Campedelli, który nosił te kolory już w 2021 roku, Hiszpanowi Efrenowi Llarenie i Węgrzowi Norbertowi Herczigowi. Ci dwaj ostatni są specjalistami w tej konkurencji, ale to oni odkryją produkty MRF.
Ten kosmopolityczny skład wystartuje w wydarzeniu otwierającym bieg mistrzowski w regionie Fafe w Portugalii (10–13 marca).
CZYTAJ TAKŻE > Anthony Fotia ustanawia program europejski
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)