Belg spisał się znakomicie podczas tych trzech etapów, notując na tej imprezie 8 zadrapań. Metę przekroczył z przewagą 15 nad Janem Kopeckim, któremu nie udało się zmniejszyć straty na czele wyścigu. „ Jestem więcej niż szczęśliwy. Mam nadzieję, że to dopiero początek i wszystko będzie tak dalej », komentuje zwycięzca Rajd samochodowy z 10 000 zakrętów.
Freddy Loix wspina się na ostatni stopień podium i obejmuje prowadzenie w mistrzostwach IRC, mając 5 punktów przewagi nad Janem Kopeckym i Thierry Neuville. Kierowca Skody pojechał solidny wyścig i wykorzystał błędy czołowych kierowców. „ Cieszę się, że mogę objąć prowadzenie w Mistrzostwach. Szybko zrozumiałem, że nie mogę szukać liderów », komentuje Belg.
Walka o 4. miejsce dobiegła końca w ostatnim odcinku specjalnym. Pierre Campana myślał, że ukończy wyścig na 5. pozycji, gdy złapie go opona Peugeot 207 S2000 ma przebitą oponę. Ale Bryan Bouffier wypadł z drogi, kończąc wyścig na drzewach. Załoga na szczęście wyszła bez obrażeń.
Bruno Magalhaes (Peugeot) i Andreas Mikkelsen (Skoda) zajęli odpowiednio 5. i 6. miejsce. W Mistrzostwach Producentów Peugeot (104 punkty) traci 2 punkty do Skody (106 punktów)
Pierre-Antoine Guglielmi swoim samochodem zwycięża w kategorii 2WD Renault Clio R3. Zwycięstwo w grupie N przypadło Florianowi Gononowi (Subaru Impreza Sti).
Odkryj je w swoim magazynie AUTOtygodniowo, od środy w kioskach pełna analiza 54. Tour de Corse od naszych specjalnych korespondentów na Isle of Beauty.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)