Aby zobaczyć zmiany w Portugalii, być może będziemy musieli poczekać, aż zostaną wprowadzone środki niedawno opracowane przez grupę roboczą FIA. Tymczasem wydarzenie, które w maju będzie obchodziło swoją 57. edycję, dokonuje podziału, który wydaje się niemal niezmienny.
Zawodnicy będą mieli do pokonania 337,04 km z pomiarem czasu podzielonych na 22 odcinki specjalne. W programie pierwszy dzień rozpocznie się w czwartkowy wieczór superspecjalnym odcinkiem Figueira da Foz (2,94 km). Dalsza część etapu odbędzie się jak zwykle w regionie Arganil, 150 km na południe od Porto, gdzie stacjonują zespoły. Oznacza to, że w piątek pomocy nie będzie. Samochody powrócą w sobotę w południe, tym razem z kwalifikacjami w okolicach Amarante na wschód od Porto. Wreszcie bardzo ważny dziś dzień, czyli niedziela, będzie liczył 62,18 km, które będą miały znaczenie dla przydziału punktów. Będzie tam bardzo telegeniczny ES Fafe ze swoimi nierównościami, który będzie służył jako Power Stage.
Jeśli rallye Portugalii jest zawsze doceniana przez zawodników, ponieważ stanowi pierwszą klasyczną wyprawę po szutrze, a ponieważ pogoda często jest dobra, również budzi strach. Sezon po sezonie brak odnawiania w wyborze tras powoduje bardzo szybkie pogarszanie się stanu odcinków specjalnych. Jeżeli po teście zostaną one ponownie wykonane, ich stan pogarsza się coraz bardziej i szybciej. Zastosowane materiały zwykle nie wytrzymują długo zabiegów narzuconych przez napęd na cztery koła. Drugie kanały są na ogół bardzo kruche i stwarzają duże ryzyko przebicia.
CZYTAJ TAKŻE > Pierwsze zwycięstwa Toyoty Yaris Rally2, Jari-Matti Latvala wysyła swoją Toyotę Celica na dach
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)