Zwiedzanie Hyundai Motorsport: za kurtyną w Alzenau

O ile południowokoreański producent rozpoczął sezon od zwycięstwa w Rajdzie Monte Carlo, o tyle ciekawie jest przyjrzeć się stanowi technicznemu konstrukcji sportowej dziesięć lat po jej powstaniu.

opublikowany 10/02/2024 à 09:30

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Zwiedzanie Hyundai Motorsport: za kurtyną w Alzenau

© Bastien Baudin

Aby dotrzeć do obiektów Hyundai Sporty motorowe w Alzenau (Niemcy) z lotniska we Frankfurcie trzeba jechać około trzydziestu minut w kierunku wschodnim. Przy wjeździe do tego małego miasteczka w Bawarii nic nie wskazuje na upragniony cel. Dzięki anonimowej strefie aktywności przestrzegana jest dyskrecja. Po minięciu kilku restauracji typu fast food i skręceniu w prawo, a potem w lewo, budynek wydaje się na wprost, masywny. Tym razem nie możesz się pomylić.

Jeśli konstrukcja wydaje się imponująca, nie ma w niej absolutnie nic ostentacyjnego. Pomimo wielu Hyundaiów zaparkowanych na parkingu, nie sposób stwierdzić, czy jest to siedziba jednej z najlepszych drużyn sportów motorowych w okolicy. ObecnośćOtt Tanak na zewnątrz jest nadal dobrym wskaźnikiem… GPS się nie mylił. Bierzmowanie następuje w holu wejściowym, gdzie powitanie jest stanowcze, ale ciepłe. Aby móc Cię zidentyfikować, w obudowie musisz nosić plakietkę „Extern 576”. Oprócz czasu lokalnego wyświetlanego na ścianie, zegar dostarcza informacji o czasie w Seulu (siedziba główna Hyundai). Wizyta w warsztacie rozpoczyna się w Korei Południowej o godzinie 17:XNUMX.

Zanim wyruszymy na zwiedzanie, rzut oka na gablotę z trofeami przenosi nas z powrotem do pierwszych zdobytych pucharów, a także kilku innych spośród 27 zwycięstw odniesionych przez różne roczniki i20 i i30 ustawione w kolejce WRC. Pierwsze odwiedzone pomieszczenie sugeruje także poświęcenie chwili na zmierzenie postępu, jaki nastąpił od dnia, gdy Michel Nandan w towarzystwie bardzo małego komandosa, z którego pozostało niewiele osób, zdecydował się ustawić sportową antenę Hyundaia przed debiutem w WRC w 2014 roku .

« Należy wziąć pod uwagę, że kiedy

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz