Co by było, gdyby Pirelli zostało w WRC?

Zaproszenie do składania ofert na wyłączną dostawę opon do WRC na trzyletni okres od 2025 do 2027 zakończyło się kilka tygodni temu. Jeśli trudno ocenić sytuację, różne plotki nie zabraniają kontynuacji Pirelli po 2024 roku, ze względu na brak wystarczająco solidnej kandydatury.

opublikowany 31/10/2023 à 11:19

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Co by było, gdyby Pirelli zostało w WRC?

Pirelli odchodzi, aby pozostać w WRC? © Pula treści Red Bulla

Kiedy ostateczny termin składania ofert przypadał 15 września, nie ujawniono żadnej listy kandydatów na producentów. Jednak wszyscy zaczęli obstawiać zakłady pomiędzy Michelin, Hankook (Korea Południowa) i MRF (Indie). Szybko jednak okazało się, że pewne zapowiedzi indyjskiego producenta są niemożliwe do zrealizowania.

Jeśli MRF rzeczywiście odpowiedział (trzeba to jeszcze udowodnić), jego nazwisko ostatecznie zniknęło z listy, pozostawiając miejsce na zwykły pojedynek. W chronologii niniejszego przetargu kolejną ważną datą był 19 października, kiedy należało ujawnić tożsamość wybranego producenta. Ale teraz, 20 października już minął bez żadnych wydarzeń i wydaje się, że odpowiedź nadejdzie przed Radą Światową 6 grudnia.

Daje to czas na rozwinięcie wszystkich domysłów. Właśnie podczas Rajd samochodowy z Europy Środkowej rozeszła się plotka, że ​​oba proponowane dokumenty nie odpowiadają kryteriom. Jeśli okaże się to prawdą, jakie będzie rozwiązanie WRC na rok 2025? Trzeba mieć nadzieję, że Pirelli zgodzi się na kontynuację swoich działań, aby WRC nie znalazło się… na krawędzi.

CZYTAJ TAKŻE > Pirelli wierzy, że osiągnęło w WRC to, czego chciał

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz