Kiedy ostateczny termin składania ofert przypadał 15 września, nie ujawniono żadnej listy kandydatów na producentów. Jednak wszyscy zaczęli obstawiać zakłady pomiędzy Michelin, Hankook (Korea Południowa) i MRF (Indie). Szybko jednak okazało się, że pewne zapowiedzi indyjskiego producenta są niemożliwe do zrealizowania.
Jeśli MRF rzeczywiście odpowiedział (trzeba to jeszcze udowodnić), jego nazwisko ostatecznie zniknęło z listy, pozostawiając miejsce na zwykły pojedynek. W chronologii niniejszego przetargu kolejną ważną datą był 19 października, kiedy należało ujawnić tożsamość wybranego producenta. Ale teraz, 20 października już minął bez żadnych wydarzeń i wydaje się, że odpowiedź nadejdzie przed Radą Światową 6 grudnia.
Daje to czas na rozwinięcie wszystkich domysłów. Właśnie podczas Rajd samochodowy z Europy Środkowej rozeszła się plotka, że oba proponowane dokumenty nie odpowiadają kryteriom. Jeśli okaże się to prawdą, jakie będzie rozwiązanie WRC na rok 2025? Trzeba mieć nadzieję, że Pirelli zgodzi się na kontynuację swoich działań, aby WRC nie znalazło się… na krawędzi.
CZYTAJ TAKŻE > Pirelli wierzy, że osiągnęło w WRC to, czego chciał
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)