Przewodnik WRC 2022 – Prąd przewoźnika?

Pod koniec ponad dwóch lat czasami desperackiego procesu WRC robi krok w kierunku nowych technologii dzięki hybrydzie.

opublikowany 12/01/2022 à 17:00

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Przewodnik WRC 2022 – Prąd przewoźnika?

Hybrydowa Toyota Yaris Rally1

Tym razem tam jesteśmy. Niemożliwe, żeby wrócić. Rozpoczynając w końcu przejście w kierunku tak zwanych „czystszych” energii, WRC ma nadzieję, że znów stanie się poprawny politycznie. Przejście na hybrydę było jednak znacznie bardziej skomplikowane, niż sugerowały zapowiedzi. To właśnie w Portugalii w maju 2019 r. Yves Matton, ówczesny dyrektor ds. rajdów w FIA, wskazał, że w 2022 r. mistrzostwa świata zostaną przeniesione na pojazdy hybrydowe. Celem jest określenie przepisów do końca 2019 r., Belg wyjaśnił w Porto. To da zespołom czas na pracę, aby być gotowym w 2022 roku. Zwykle opracowanie samochodu zajmuje 18 miesięcy, ale ponieważ technologia jest nowa, będą mieli jeszcze 6 miesięcy. "

Jednostka hybrydowa znajduje się z tyłu, a silnik spalinowy z przodu.

Na kilka dni przed pierwszym wyścigiem z tymi przepisami te słowa mogą wywołać uśmiech. Po prostu się poddaj

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz