Na pierwszy rzut oka Estonia i Finlandia to to samo, dwa rajdy na których la Toyota Yaris est dominatrice. Elfyn Evans a été le premier à se mettre en exergue avec cinq meilleurs temps consécutifs… puis Rovanperä est entré en action. Certains se demandent d’ailleurs pourquoi faire deux courses aussi similaires à 500 km de distance. Des différences existent cependant. Dans la région de la petite ville de Tartu (180 km au sud-est de Tallinn, la capitale), les organisateurs ont sélectionné des routes très étroites qui se révèlent extrêmement techniques à négocier avec des Rally1 prenant toute la place et embarquant un boost qui, lorsqu’il se déclenche, impose de bien choisir sa ligne pour ne pas finir dans les arbres. Les parties artificielles sont plus nombreuses. Les engins ont nota
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
François Delalande
19 o 07:2022
Zwycięstwa Kalle Rovanpery robią wrażenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego młodość w dyscyplinie, w której ważna jest znajomość terenu i doświadczenie. Ale ilustrują też brak konkurentów w WRC: tylko dwa zespoły, maksymalnie czterech kierowców, to prawdziwi kandydaci do tytułu. Czy rajd nie jest ofiarą swojego wstecznego, konserwatywnego podejścia, niemożności przewidzenia końca termiki?