Kevin Struyf: „Czasami musimy przegrać”

Pomysłodawca drugiego z rzędu tytułu mistrza WRC Toyoty, Francuz, wspomina sezon, w którym hybrydy Yaris odniosły już 7 zwycięstw, ale zaznały też trudnych do przetrawienia porażek.

opublikowany 03/11/2022 à 12:00

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Kevin Struyf: „Czasami musimy przegrać”

Toyota Gazoo Racing może cieszyć się tytułem producentów zdobytym w bolesny sposób © Toyota

W jakim stanie TGR podszedł do sezonu wraz ze zmianą przepisów?

Pytań było wiele. Nie mieliśmy pewności.

Jakie były obszary rozwoju nowego Yarisa?

Od początku Tomek (Fowler, dyrektor techniczny. Nota redaktora) skłoniło nas do skupienia się na niezawodności. Podjęto wiele wyborów, aby nie podejmować zbyt dużego ryzyka i mieć natychmiast niezawodny pojazd.

Jak to się przełożyło na samochód?

Oznacza to, że poszliśmy w sprawdzone kierunki techniczne. Czasami wybieraliśmy elementy, które były nieco cięższe, ale wiedzieliśmy, że będą mocniejsze. W doborze naszych dostawców, ale także w naszych projektach unikaliśmy wychodzenia w nieznane. Naszym celem było dokonanie konserwatywnych wyborów, aby podczas prac rozwojowych samochód działał tak długo, jak to możliwe i bez problemów. Podczas testów staraliśmy się ograniczyć interwencje mechaników pomiędzy przejazdami, aby symulować etapy bez pomocy, tak jak musieliśmy mierzyć się z Monte-Carlo.

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz