To za pośrednictwem sieci społecznościowych organ zdecydował się opisać, w jaki sposób Rajd 1, a także Rajd 2, zostaną zmodyfikowane od przyszłego roku. Film prezentacyjny faktycznie wyjaśnia, że samochody pierwszej kategorii (niebieskie na animacji) stracą jednostkę hybrydową, otrzymają zmniejszony kołnierz wlotowy i będą wyposażone w małe skrzydło. Ponieważ pojazd jest o sto kilogramów lżejszy, powinno to pozwolić mu pozostać szybkim i spektakularnym, pomimo zaniku doładowania.
#WRC – Wielkie ogłoszenia dotyczące przyszłości FIA @OficjalnyWRC zostały podjęte w lutym na Światowej Radzie Sportów Motorowych
Zobacz, jak samochody Rally1 i Rally2 będą ewoluować w nadchodzącym roku!
???? https://t.co/HxXI2kTAnL pic.twitter.com/zjnUxqrrye
- FIA (@fia) 20 marca 2024 r.
Na 2e samochód, który pojawia się na zdjęciu i który dziwnie przypomina Skodę (wołanie do piekła?), zaznaczone są także przeróbki. Zestaw, który warto dodać do Rally2, zawiera większy kołnierz wlotu powietrza i znacznie bardziej imponujące skrzydło niż obecne. Film jednak zapomina o zapowiedzianej również manetce zmiany biegów (systemie zmiany biegów w kierownicy).
Dla tych, którzy odkryją rallye, wyjaśnienia te będą niewątpliwie bardzo przydatne, nawet jeśli rozróżnienie między Rally1 i 2 nie jest oczywiste. Jeżeli celem byliby producenci, nie jest pewne, czy odniosłoby to skutek. Trzy zespoły nie wykazały zbytniej radości z ogłoszenia tych pomysłów, M-Sport et Toyota Zastanawiam się nad przewidywanym momentem wprowadzenia tych nowych ramek. Czy prostota ich produkcji ukazana w filmie przekona Richarda Millenera i Jari-Mattiego Latvalę?
CZYTAJ TAKŻE > Rajd Wysp Kanaryjskich dołączy do WRC w 2025 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)