Kiedy słońce jeszcze nawet nie wzeszło Adriana Fourmaux i Alexandre Coria wśliznęli się do wynajętego samochodu, aby zbadać bazę. Zainstalowany niedaleko Serres w Alpach Wysokich, ten ostatni wydawał się przeznaczony na wielką wystawę. Mimo to droga była bardzo biała, a miejscami pokryty szronem, a także kilka zdradliwych płatów lodu, które duet szybko zauważył. Niezbyt szerokie, z kilkoma wyboistymi odcinkami, wybrane 3 kilometry dały dobre wyobrażenie o tym, co będzie można znaleźć rano podczas etapów Monte-Carlo (25-28 stycznia).
„To miejsce jest interesujące” – podsumował mieszkaniec północy. Naszym celem jest znalezienie ustawień, które dodadzą mi pewności. Będziemy piąć się w siłę. » Choć pierwsi widzowie mimo dokuczliwego mrozu byli już na miejscu, Puma opuściła bazę zaskakująco położoną na placu małej wioski na skraju głównej drogi, wzbudzając ciekawość lokalnych mieszkańców, ale i zaskoczyła kierowców.
Od pierwszych przejazdów w obie strony rozpoczęto prace w szczególności nad zawieszeniami, aby połączyć komfort i wydajność. Adrien spędził większą część swojej niedzieli zajmując się czymś, co go satysfakcjonowało. Wieczorem był uśmiechnięty. „ Mogę potwierdzić, że wyjazd do Japonii w zeszłym roku bez zdania testu nie był najlepszą decyzjąwyjaśnił. Po 11 miesiącach jazdy Rally2 było za dużo do przyswojenia na raz i to w bardzo kiepskich warunkach. Jestem zadowolony z tego, co dzisiaj osiągnęliśmy. Mogliśmy poeksperymentować z ustawieniami, wypróbować różne rzeczy, przetestować składy opon, które mogą przydać się podczas wyścigu. »
Francuz być może był ostrożny w pierwszych przejazdach. Chciał zrozumieć poziom przyczepności i zorientować się w Pumie, której nie jeździł na suchej nawierzchni od Katalonii w 2022 roku. Jednak tempo nie trwało długo, zanim nabrało tempa, zapewniając licznym widzom widowisko wysokiej jakości.
Szczęśliwa, że mogła jeździć samochodem na czystym asfalcie, załoga była gotowa na 2e dzień testowy, który powinien odbyć się na drodze pokrytej lodem i śniegiem. Po zakończeniu tych testów nadejdzie kolej Grégoire’a Munstera, aby również przez dwa dni mógł popracować z zespołem.
CZYTAJ TAKŻE > Przygotowania do Monte-Carlo 2024, dzień na śniegu dla Hyundaia
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)