Zmodyfikowany program 2. pętli w piątek w Japonii

Organizatorzy nie byli przygotowani na powrót do kalendarza Rajdowych Mistrzostw Świata po 12 latach nieobecności. Bardzo skomplikowane, to ostatnie będzie miało konsekwencje w popołudniowym harmonogramie.

opublikowany 11/11/2022 à 05:22

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Zmodyfikowany program 2. pętli w piątek w Japonii

Nie tego się spodziewano po rundzie takiej jak Japonia. Po kilku sezonach nadziei na powrót WRC, il apparaît qu’il n’y a rien de telle que l’expérience pour éviter les erreurs et contourner les difficultés. Les évènements se sont enchaînés avec d’abord l’incendie de la Hyundai de Dani Sordo. Avec son copilote Candido Carrera, ils ont tout essayé pour contenir les flammes, mais l’existence d’une possible fuite a toujours permis au feu de repartir et la i20 hybride a fini par brûler entièrement. « Nie ma absolutnie nic do odzyskania, szczegółowo opisał Julien Moncet, szef zespołu. Nie mamy żadnych danych ani zdjęć... niczego, co mogłoby wyjaśnić, co się stało. » Jeżeli utrata samochodu, którego cena liczona jest w milionach, jest katastrofą, to przy obecności służb ratowniczych mogła być ona poważniejsza, ale ponad godzinę po rozpoczęciu katastrofy… i przy wodzie, która nie były bardzo skuteczne w przypadku tego typu materiałów... W tym samym odcinku specjalnym wiele rozmów wywołało przekroczenie tunelu Isegami. Ten fragment został sprzedany jako wspaniały moment tego wydarzenia, podczas gdy wszyscy zawodnicy i zespoły zwracali uwagę na istniejące ryzyko związane z pyłem. Ziemia w tym bardzo wąskim kanale rzeczywiście jest ziemią i zaraz za Kalle Rovanperä widoczność stawała się coraz gorsza. Czy to właśnie było przyczyną wypadku Kajetana Kajetanowicza tuż za tunelem? Dlaczego tego nie podlano? Na niektóre pytania trzeba będzie odpowiedzieć, ale tymczasem piloci nie zajmą się tym dziś po południu. Usunięto prawie 9 km, czyli było 23,29 km, a zostanie tylko 14,33 km. Inne zdarzenia miały miejsce w SS4. Podczas swego wypadku Craiga Breena uszkodził barierę. Brak tego ostatniego stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa i nie będzie 2e przejście w tym chrono. Harmonogram jest zatem znacznie skrócony, ponieważ rozgrywana będzie tylko jedna trasa specjalna (SS6, czyli SS4, która nie została rozegrana dziś rano, przyp. red.) i część SS5. Jeśli rozkład jazdy SS5 pozostanie niezmieniony (13:31/5:31 we Francji), zmieni się rozkład jazdy SS7 (15:19/7:19).

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)