Wczoraj wieczorem wszyscy mówili o odcinku specjalnym „Isegami's Tunnel” o długości 23,67 km. Już trudny na suchej nawierzchni ze względu na zanieczyszczenia znajdujące się na drodze, zamienił się w pułapkę. Wiedząc, jak wykorzystać ślady Kalle Rovanperä, który startował przed nim, Elfyn Evans osiągnął imponujący czas. Nie powstrzymało to Walijczyka przed oceną samego siebie. powolny w niektórych fragmentach „. Fin, niezbyt zmotywowany i pokrzywdzony swoją pozycją otwierającego, nie chciał podejmować żadnego ryzyka, pozwalając, aby 32”3 wymknęło się koledze z drużyny. Jednak jest to coś innego Toyota co awansuje na drugie miejsce. Zastanawiając się również, czy udało mu się znaleźć odpowiednie tempo, Sébastien ustanowił doskonały czas zaledwie 4” za Evansem. Jeśli chodzi o lokalnego bohatera, Takamoto Katsutę, początek czasu był obiecujący, dopóki Japończyk nie popełnił błędu i nie uszkodził przodu swojego Rally1. Po naprawie połączenia jest ono teraz oddalone o ponad 5 stóp.
Podczas gdy dwa Yarisy pędziły na czele, sytuacja była bardziej skomplikowana Hyundai. Nigdy nie czując się pewnie, Thierry Neuville wolał się rozwinąć. To samo spostrzeżenie, ale znacznie surowsza kara dla Esapekki Lappiego, który spadł do lidera ze stratą 1'22''. Nie chcąc dodawać jeszcze jednego wydawnictwa do trwającej serii, EP zdecydowało się na bezpieczną decyzję. To oczywiście nie był plan Dani Sordo. Rozpoczynając bardzo mocno, Hiszpan prowadził w przejściowych momentach, zanim wpadł w pułapkę. Zdecydowanie pechowy w tym odcinku specjalnym, w którym w zeszłym roku zobaczył, jak jego Rally1 spłonął z dymem, tym razem Dani wpadł do wąwozu i jego dzień dobiegł końca. Biegną tuż za, Adriana Fourmaux Ogłoszono także zatrzymanie na tym odcinku SS2, który został przerwany po przejściu Rajdu 1.
Klasyfikacja ogólna po SS2
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)