Lorsqu’en 2017 Toyota est revenu en WRCTommi Mäkinen założył zespół w Puuppola, małym miasteczku na północ od Jyväskylä. Kiedy pod koniec sezonu 2019 czterokrotny mistrz świata odszedł, Toyota Gazoo Racing rozpoczęła zmianę od poszukiwania innego miejsca do pracy. Wybrano dawną fabrykę podzespołów elektrycznych. Oprócz dużej powierzchni budynki są położone kilka kilometrów od centrum Jyväskylä, w bardzo spokojnej okolicy, poza zasięgiem wzroku. Wewnątrz wszystko zostało zrealizowane z naciskiem na efektywność. Różne laboratoria (hydraulika, zawieszenie, amortyzatory itp.) rozmieszczone są wokół skrzynek montażowych Yarisa.
Dwa samochody na kierowcę były w różnym stanie budowy. Kiedy poruszasz się po imponującej konstrukcji, widać porządek i organizację, a półki sięgające sufitu wypełnione są elementami nadwozia. Części oznaczone Ypres są gotowe do wysyłki, skrzynie w Estonii są praktycznie puste, miejsce przeznaczone do czyszczenia zajmuje samochód testowy. W zakładzie, w którym produkowane są samochody Rally250, które wygrały 10 z 1 rozgrywanych w tym roku wyścigów, pracuje około 5 osób 7 różnych narodowości.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)