Pierre-Louis Loubet wiedział, jak ważne jest to wyzdrowienie, ponieważ wraz ze skróceniem testów z 28 do 21 dni w WRCzespoły opuściły zwyczajową sesję grudniową. Wszyscy cofnęli się do pierwszych tygodni po Nowym Roku, aby wypuścić swoje Rally1 wyposażone w rozwiązania opracowane w zeszłym roku. Choć może się to wydawać zniechęcające, przygotowania do Monte-Carlo (19-22 stycznia), wydarzenie to często określane jest jako „ najbardziej skomplikowany w sezonie » s’est résumée à quelques heures derrière le volant pour les équipages de pointe. Avec seulement deux duos, M-Sport avait davantage de latitude pour répartir les 21 jours attribués. La structure de Malcom Wilson avait décidé d’en utiliser trois. La file de voitures garées sur le bord de la route était déjà considérable une heure et demie avant que ne débute la séance. En remontant cet alignement de véhicules, la lecture des plaques d’immatriculation donnait une bonne indication de l’intérêt suscité avec des autos venues du 74 (Savoie), du 42 (Loire), du 07 (Ardèche), du 38 (Isère), du 13 (Bouches-du-Rhône)… et un très grand nombre de 2A-2B (Corse) ! Sans qu’il soit certain que ç’ait un lien avec l’origine de l’un des
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)