Sa période Hyundai en 2019 et 2020 avait laissé un souvenir pénible à Sébastien Loeb. Oczywiście trzecie miejsce było w Chile i drugie w Turcji, ale ogólnie Alzatczyk nigdy nie wydawał się dorównać i3, szczególnie na asfalcie. Choć twierdzi, że nie przywiązuje dużej wagi do swojego wizerunku, jego występy budziły wątpliwości przede wszystkim wśród niego samego. Czy Sébastien Loeb miał o jeden sezon za dużo? Mistrzowie często są dumni. Czy chciał się zemścić za tę krótką koreańską przerwę? Aby to osiągnąć, na początku tej 20. edycji nie miał jednak najlepszych argumentów.
Tor przeszkód
Rywalizacja w rajdach to coś, co Sébastien Loeb lubi najbardziej w sportach motorowych. W ostatnich latach nie udało mu się jednak zbyt wiele jeździć, po raz ostatni pojawił się w WRC datant de la Turquie en septembre 2020. Même s’il est souvent derrière le volant d’une voiture de course, pouvait-il manquer de rythme au départ de ce Monte-Carlo ? Personne ne le savait alors, mais la manche turque restera sans doute comme l’ultime collaboration entre lui et Danos Elena. L’arrivée d’Isabelle Galmiche dans le baquet de droite suscitait beaucoup d’interrogations. L’alchimie qui fonctionnait en test allait-elle se retrouver en course ? Affronter un rendez-vous si spécifique avec une amie de longue date com
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)