Nagle, w skrócie, Sébastien Loeb i Isabelle Galmiche zrozumiała. Już od dłuższego czasu zajmowali się prawą przednią stroną swojej hybrydy Puma, próbując znaleźć rozwiązanie problemu z paskiem alternatora. Lepsza znajomość wnętrzności bestii mogła im pomóc, ale było już za późno, aby żałować tego aspektu. Czas mijał, wszędzie walały się fragmenty Forda, a do kolejnego odcinka specjalnego było już blisko. Dyskwalifikacja z wyścigu wisiała nad ich głowami, więc Alzatczyk chwycił za telefon, który rzadko zostawia i oznajmił zespołowi, że to już koniec na dziś. Doprowadzający do wściekłości. Francuzowi udało się bowiem właśnie osiągnąć jeden ze swoich występów, w którym nikt (poza jego zespołami)
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)