Spotkanie powinno odbyć się dwa tygodnie wcześniej, w pobliżu Gap (Hautes-Alpes). Uniemożliwiło to zjazd Elfyn Evans z drogi, a zwłaszcza brak części do naprawy samochodu Sebastian Ogier de découvrir la Toyota qui sera utilisée l’an prochain en Mondial.
Aby przeczytać także: Sesja testowa Sébastiena Ogiera odwołana
Dlatego też „Haut-Alpin” miał spotkanie w sobotę rano, ale teatr działań został przeniesiony dalej na południe. Pod wpływem kaprysów techniki i procesu rozwoju, który trwa pełną parą, ośmiokrotny mistrz świata zyskał pojęcie o potencjale swojej nowej maszyny.
Pomyślne zatwierdzenie
90. edycja wyścigu Monte-Carlo (20-23 stycznia) będzie rozgrywana w Monako, a trasa, która czasami opuszczała region Gap, będzie kierować się jedynie nieznacznie na północ. Dlatego też sztab techniczny Toyota Gazoo Racing poszukiwał dróg o profilu zbliżonym do tego, z jakim za nieco ponad miesiąc spotkają się załogi. Ciężarówki i konstrukcja do renowacji zostały zainstalowane w pobliżu wioski Roquesteron w Alpach-Maritimes, miejscu dobrze znanym miłośnikom rallye. La D1, démarrant après le pont qui enjambe l’Esteron, est souvent utilisée comme
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)