Sébastien Ogier najbardziej wolontariuszem w nocy

Po podium w programie znalazły się tylko dwa etapy, ale te czasy biegane po omacku ​​już wyrządziły szkody. Nic więc dziwnego, że na szczycie rankingu znajduje się Sébastien Ogier, który zawsze uwielbiał te warunki.

opublikowany 19/01/2023 à 21:56

Loïc ROCCI

0 Zobacz komentarze)

Sébastien Ogier najbardziej wolontariuszem w nocy

Ogłosili to wszyscy kierowcy biorący udział w Rally1. Chociaż rozgrywane są nocą i w głębi lądu Nicei, pierwsze odcinki specjalne 91e edycja Monte-Carlo była bardziej podobna do tej z Katalonii.

Pomimo wstęgi całkowicie suchego asfaltu przechodzącej przez wiązkę reflektorów, podjazd na Col de Turini nadal był niebezpieczny ze względu na niezbyt szeroką jezdnię, czasami pokrytą warstwą soli.

Po przerwie obserwowanej od Japonii i krótkotrwałości testów nie było łatwo rozpocząć mistrzostwa w ciemności. Biorąc pod uwagę jego 8 poprzednich sukcesów, nie było to zaskakujące Sebastian Ogier (Toyota) se porter immédiatement en tête.

Spośród wszystkich pretendentów to on niewątpliwie ma największe doświadczenie w tej imprezie. Doskonale radził sobie z pułapkami, które pozostały obecne, szczególnie w SS2, zakończył ten krótki start 6 s przed swoim kolegą z drużyny Elfynem Evansem.

Jedynym, który dotrzymał kroku Toyotom, był Thierry Neuville (Hyundai) qui partait pourtant à la faute dans l’un des très rares virages glacés du parcours. Le Belge est 4e o 15:5. Przyszła miła niespodziankaOtt Tanak. Pomimo konieczności nauki jazdy Pumą Hybrid i problemów ze skrzynią biegów, Estończyk zajmuje 3. miejsce dzięki doskonałemu atakowi na różnych podjazdach pokonywanych w ciemności.

Kalle Rovanperä niezbyt lubił te nocne etapy, ale zaczął nieśmiało. Dla niego hasłem przewodnim było jak najszybsze ukończenie tych odcinków, przy jak najmniejszym opóźnieniu. Ma 17s1 na Ogierze, co nie jest wygórowane w Monte-Carlo. Już trudniej jest Dani Sordo (32 s1), Esapekce Lappi (41 s4), którzy poczynili nieco takie same postępy jak Rovanperä czy Takamoto Katsuta, który padł ofiarą problemu z hamulcem ręcznym.

Loïc ROCCI

Dziennikarz specjalizujący się w łączeniu przeszłości, teraźniejszości i przyszłości... z południowym akcentem

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz