Jak zawsze w przypadku, gdy producent z siedzibą w Mlada Boleslav (50 km na północny wschód od Pragi) rozpoczyna poważną operację, zespół dołożył wszelkich starań. W szczególności możliwe było przetestowanie wielu modeli w wersji RS w różnych warunkach: Octavia, Kodiaq, Enyaq itp. Można było przejąć kontrolę nad jednym z tych pojazdów w sercu czeskiej wsi, w okolicach Klatovy. Oprócz samochodów produkcyjnych, punktem kulminacyjnym tego spotkania był test Skody Fabii RS Rally2 z jednym z kierowców marki. Jeśli w środę zarekwirowano Andreasa Mikkelsena, w czwartek chrzty objął Jan Kopecky. Na piątek Krisowi Meeke powierzono misję potrząsania dziennikarzami zajmującymi miejsca obok niego podczas ostatniego z Rajdu 2. Zostało to zatwierdzone latem tego roku, ale wciąż oczekuje na pierwsze uruchomienie rallye. Trudności w wyprodukowaniu wystarczającej ilości części zamiennych zarówno dla załóg wystawianych przez zespół Toksport reprezentujący Skodę na świecie, jak i dla klientów uniemożliwiają debiut zespołu kierowanego przez Michała Hrabanka.
Łącząc teraźniejszość z wyścigową przeszłością producenta, możliwe było także przejechanie kilku kilometrów RS 200 z 1974 r., który brał udział tylko w kilku wyścigach w ówczesnej Czechosłowacji. Przejście z jednego do drugiego pozwoliło zmierzyć postęp w zakresie tłumienia, hamowania i przede wszystkim bezpieczeństwa.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)