Lancia LC2, podobnie jak jej poprzedniczki, wykorzystuje aluminiowe podwozie typu monocoque oraz nadwozie z kevlaru i włókna węglowego, a wszystko to wykonane przez firmę Dallara. Aby zmotoryzować prototyp, Ferrari pozwala Lancii, a w szczególności Abarthowi, na wykorzystanie niektórych części 8-litrowego, 3.0-zaworowego, wolnossącego silnika V32 z jego 308 GTi Quattrovalvole. Abarth patrzy na miejsce narodzin solidnego, ale słabszego silnika V8 i
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)