Na sezon 1985 Ford chciał promować swój model Capri poprzez konkurencję, która walczyła o przetrwanie w starciu z królową Mustangiem. Producent poprosił czarodzieja Jacka Rousha o zbudowanie Mercury Capri i wystartowanie w mistrzostwach SCCA Trans-Am. Niekwestionowany specjalista w przygotowaniu silników z Detroit (USA), Roush korzysta z firmy Protofab Charliego Sela
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)