Audi R8, które odniosło już duże sukcesy w GT3, nie pojawiło się nieśmiało w GT4, ale z bardzo udaną koncepcją i mocnymi 500 KM.
Na tor docieram przed świtem, w niemal całkowitej ciemności. Po przejechaniu punktu kontroli bezpieczeństwa droga wijąca się do dołów stromo opada w dół, po czym na przestrzeni 300 metrów wznosi się niemal pionowo. Zmiana wysokości, nawet podczas jazdy wypożyczonym samochodem, jest oszałamiająca. Po mojej lewej stronie, przez okno, boleśnie widzę blask tonącej we mgle kładki Michelin. Z przerażeniem rozumiem, że tor bezpośrednio poniżej kieruje się tą samą logiką różnicy wysokości. Moje serce jakby się zatrzymuje, a potem przypadkowymi szarpnięciami próbuje odzyskać rytm. Mija godzina, zanim wschodzące światło rozwiewa moje ostatnie wątpliwości. To miejsce wydaje się całkowicie szalone i anachroniczne, ponieważ amerykańskie tory wciąż wiedzą, jak być.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)