Spodziewaliśmy się spotkania twarzą w twarz pomiędzy dwoma liderami Rajdowych Mistrzostw Europy Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) i Aleksiej Łukjanuk (Ford Fiesta R5), ale Polak nie mógł przystąpić do walki o pierwsze miejsce, zaniepokojony kilkoma problemami mechanicznymi w swojej Fiestie R5, w tym upartą wymienianą w serwisie skrzynią biegów, za co otrzymał 10 cali kary, zanim pod koniec etapu napotkał problemy ze wspomaganiem kierownicy .
Aleksiej Łukjanuk nie prosił o tak wiele i logicznie rzecz biorąc objął prowadzenie w estońskiej imprezie, musiał jednak stawić czoła ciągłemu zagrożeniu ze strony Ralfa Sirmacisa. Kierowca Skody Fabii R5, zwycięzcy Akropolu w maju ubiegłego roku, przez cały dzień nie poddawał się i w sobotni wieczór traci do rosyjskiego lidera 20″1.
Kajetanowicz stawił opór na trzeciej pozycji, ale nadal był zagrożony przez Mitsubishi Lancer Evo IX Rainera Ausa, czwarte miejsce niecałe 5 cali od podium i drugie miejsce w SS10, które wygrał Raul Jeets. Wśród głównych osób odchodzących na emeryturę Egon Kaur (Mitsubishi Lancer) przeszedł na emeryturę z powodu problemu z układem paliwowym w SS8. Hiroki Arai startujący w Tommi Mäkinen Racing Ford Fiesta R5 i członek programu rozwojowego Tommi Mäkinen Racing Toyota Gazoo Racing poddało się po zjeździe z SS6.
Ostatni dzień Rajd samochodowy Estonii rozpoczną się jutro rano trasą 20,32 km Ristimäe, planowaną na godzinę 9:15.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)