Wkrótce koniec przygody pomiędzy Chip Ganassi Racing i General Motors. Podczas gdy amerykański zespół był do tej pory głównym partnerem Cadillaca w obsłudze Serii V.R w kategoriach GTP i HypercarIMSA i WEC, stosunki między obiema stronami zakończą się pod koniec tego roku 2024.
« Chip Ganassi Racing ma fantastyczną historię związaną z General Motors, – oświadczył dyrektor generalny CGR, Mike Hull, naszym kolegom z RACER. Biorąc pod uwagę wszystko, co z nimi zrobiliśmy, nawiązaliśmy współpracę z wieloma partnerami w oparciu o to, co osiągnęliśmy. NASCAR,Ekstremalne E, IndyCar, DPi i LMDh okazały się sukcesem i podzieliliśmy się w równym stopniu wnioskami wyciągniętymi z tego sukcesu, aby wspólnie się udoskonalać. Jeśli chodzi o przyszłość, nigdy nie zamkniemy księgi General Motors. Po prostu wiemy, że ten rozdział się kończy. »
Dlatego firma z Detroit (Michigan) będzie musiała zwrócić się do nowych zespołów, aby w dalszym ciągu testować swoje prototypy w dwóch głównych mistrzostwach.Wytrzymałość w 2025. W IMSA, Action Express, drużyna broniąca z Nosiciel kijów golfowych #31 wydaje się oczywistym wyborem do obsługi dwóch maszyn serii V.R w serii północnoamerykańskiej. Nie wiadomo, kto przejmie stery w WEC.
Jednak według RACER na radarze General Motors znalazłyby się w tym przypadku trzy zespoły: United Autosports, TF Sport i trzeci, którego nazwa nie została odfiltrowana. Wybór zespołu Toma Ferriera byłby logiczną kontynuacją, ponieważ prowadzi on już nową Corvette Z06.R General Motors w kategorii LMGT3 FIA WEC, rywalizując w LM P2 w innych mistrzostwach. Ten nowy rozdział może być również szansą dla Cadillaca na przejście do dwóch pełnoetatowych samochodów w WEC w 2025 roku.
CZYTAJ TAKŻE > Porsche, w Sebring nigdy dwa bez trzech?
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)