Jeszcze raz przeżyj zwycięstwo Toyoty w 6-godzinnym wyścigu na torze Imola dzięki komentarzowi na żywo

Przeżyj ponownie zwycięstwo Toyoty w 6-godzinnym wyścigu na torze Imola, drugiej rundzie sezonu WEC 2024, na żywo z komentarzem na AUTOhebdo.

opublikowany 21/04/2024 à 18:30

Doriana Grangiera

0 Zobacz komentarze)

Jeszcze raz przeżyj zwycięstwo Toyoty w 6-godzinnym wyścigu na torze Imola dzięki komentarzowi na żywo

© Javier Jimenez / DPPI

Na pierwszą wizytę Mistrzostw ŚwiataWytrzymałość w Imoli możemy powiedzieć, że wyścig dotrzymał wszystkich obietnic! Toyota ostatecznie odnieśli zwycięstwo w tej imprezie, przed obydwoma Porsche urzędnik. Po hat-tricku w kwalifikacjach, Ferrari dopełnili prysznice i dobiegli do podium, a numer 50 ostatecznie zajął czwarte miejsce.

Jeszcze raz przeżyj najważniejsze momenty wyścigu dzięki naszemu komentarzowi na żywo, dzięki któremu będziesz mógł śledzić całą drugą rundę sezonu 2024!

6H of Imola – Przeżyj ponownie wyścig z komentarzem na żywo

19h10 - Pełny raport z wyścigu znajdziesz tutaj.

19h04 - Poniżej klasyfikacja 6-godzinnego wyścigu Imola 2024. W GT3 zwycięstwo przypadło BMW nr 31 Team WRT z Darrenem Leungiem, Seanem Gelaelem i Augusto Farfusem. Zespół belgijski podpisuje kontrakt z numerem 46 Maxime Martinem, Ahmadem Al-Harthym i lokalnym bohaterem Valentino Rossi dzięki śmiałej strategii polegającej na utrzymaniu opon typu Slick pomimo deszczu.

19:02 – Porsche uzupełnia podium z numerem 6: Kévinem Estre, André Lottererem i Laurensem Vanthoorem, przed numerem 5: Mattem Campbellem, Michaelem Christensenem i Frédériciem Makowieckim.

19:00 – TOYOTA WYGRYWA 6 GODZIN IMOLI ZE SWOIM TRIO KAMUI KOBAYASHI – NYCK DE VRIES – MIKE CONWAY NA nr 7.

19h00 - Błąd Brendon Hartley na pierwszym zakręcie, co pozwoliło Fuoco zająć czwarte miejsce.

18:59 – Fuoco ponownie poprawia swój czas: 1:31.794.

18h57 - Gorąco było w wykonaniu Kévina Estre, który o włos uniknął wypadku w GT. Toyota powinna odnieść zwycięstwo.

18h55 - Mały objazd przez żwirową pułapkę dla Jensona Buttona, bez powagi.

18h52 - W ataku Estre kładzie dwa koła na żwirze i traci trochę czasu na Kobayashiego.

18h48 - Estre stoi za Kobayashim, ale nie jest w stanie zablokować ostatnich metrów, które umożliwiłyby mu przypuszczenie ataku. Zegar tyka dla Lyonnais, który po szachownicy otrzyma pięć sekund kary.

18:45 – Najlepsze okrążenie w wyścigu podpisane przez Antonio Fuoco: 1:32.209.

18h42 - Estre jest zaledwie sekundę za Kobayashim!

18h39 - Martin zatrzymuje się z kolei, Farfus przejmuje prowadzenie GT3. Przejedź do BMW Hypercar nr 20, który nieco wcześniej walczył o podium w klasyfikacji generalnej.

18h37 - Augusto Farfus, lider GT3 w BMW nr 31 Team WRT, zatrzymuje się i wyprzedza swojego kolegę z drużyny Maxime'a Martina.

18h33 - Top 10 na niecałe trzydzieści minut do końca.

18h32 - Pier Guidi mści się na Ye za 7. miejsce.

18h30 - Za 30 minut Toyota zmierza w kierunku zwycięstwa.

18h28 - Estre ponownie wcisnął gaz i znalazł się sześć sekund za prowadzącą Toyotą. Problem Francuza: jego samochód po wyścigu będzie musiał zapłacić pięciosekundową karę…

18h27 - Wspaniałe wyprzedzenie Yifei Ye (AF Corse) na Alessandro Pier Guidi (Ferrari) na 7. miejscu!

18h25 - ⚠️ Jedź do BMW nr 46 Valentino Rossiego – Ahmada Al-Harthy’ego – Maxime’a Martina, który jest drugi w GT3 za drugim BMW WRT. Zjazd z pasa startowego dla Mikołaj Lapierre (Alpine #36).

18h22 - ⚠️Pięć sekund kary dla Porsche Kévina Estre za wyprzedzanie pod samochodem bezpieczeństwa.

18h21 - Ferrari nr 51 zatrzymuje się, żeby założyć Slicki. Nadal był na oponach deszczowych, w przeciwieństwie do innych.

18h20 - Mały błąd Estre, który stracił pięć sekund po lekkim zejściu z toru.

18h19 - Top 10 na czterdzieści minut do końca:

18h17 - Po drugie, na poprzednim okrążeniu Kévin Estre wyprzedził Kamui Kobayashiego. Czy Francuz odniesie w tym sezonie drugie zwycięstwo z rzędu dla Porsche? WEC ?

18h16 - Naciskany przez Porsche nr 5 Yifei Ye (AF Corse nr 83) popełnił mały błąd i przejechał przez żwir.

18h14 - Ferrari z numerem 50 zajmuje 6. miejsce. Fuoco przestraszył się na pierwszym zakręcie na zimnych oponach, ale pozostał na torze.

18h12 - Sheldon van der Linde (BMW nr 20) skręca na żwirze. Ferrari z numerem 50 zatrzymuje się, Toyota z numerem 7 przejmuje prowadzenie!

18h11 - Matt Campbell zjeżdża do alei serwisowej, Ferrari z numerem 50 odzyskuje prowadzenie.

18h10 - Zielona flaga!

18:06 – 🟡 Pełny kurs żółty! Proton musi zostać ewakuowany z boku toru.

18h04 - Porsche nr 5 Matta Campbella dziedziczy pierwsze miejsce przed Ferrari nr 50. Obaj nie przestawali.

18h03 - Problem techniczny w Konkursie Protonowym nr 99. Andlauer zatrzymuje się w Alta Variant. Porsche nr 6 w boksie.

18h00 - Toyota nr 7 prowadząca w wyścigu wraca do boksów, aby założyć opony Slicks. Siostrzany samochód właśnie przejechał przez żwir…

17h59 – Toyota nr 8, która obroniła 3. miejsce przed BMW nr 20, wraca do boksów.

17h59 – 🔎 Oto ostatni punkt czasowy przed ostatnią godziną wyścigu! 

17h52 – Drugie BMW M Hybrid V8, numer 15, wraca do pudełka i kontynuuje bardzo trudny weekend…

17h51 – Walka trwa pomiędzy Toyotą nr 8 a BMW nr 20 o ostatni stopień podium… ale Porsche nr 5 Matta Campbella jest coraz bliżej i może dołączyć do walki!

17h46 – 🔎 Niektóre GT zjeżdżają do boksów, żeby założyć gładkie opony, jak na przykład Ferrari Vista AF Corse nr 55… ale ten drugi popełnia błąd, na szczęście bez konsekwencji.

17h42 – ☁️ W Imoli przestało padaći zaczyna się tworzyć trajektoria suszenia…

17h38 – ⚠️ BMW nr 46 trio Rossi – Al-Harthy – Martin, obecnie drugie miejsce w LMGT2, jest badane pod kątem nieprzestrzegania procedur VSC.

17:37 – 🟢 Wyścig zostaje wznowiony,Alpine Numer 35 mógł wyjechać.

17h36 – Reakcja Dorjan Pin po tym, jak Żelazne Damy zrezygnowały z wyścigu na bardzo początku wyścigu. Francuzka przeżywała przedostatnią rundę WEC 24 godziny Le Mans, po czym przekazał Rahel Frey na resztę sezonu i skupił się na jednomiejscowy.

17h34 – ⚠️ Pełny kurs żółty, ponownie! Tym razem jest toAlpine nr 35 autorstwa Paula-Loupa Chatina, który utknął w żwirowej pułapce!

17h32 – Zmiana lidera w LMGT3! Augusto Farfus wykorzystuje mały błąd Maxime'a Martina i wyprzedził go na zjeździe z Aqua Minerali! BMW nr 31 obejmuje prowadzenie przed BMW nr 46.

17h29 – 🟢 Po dwóch minutach unieruchomienia Julien Andlauer był w stanie wydostać się ze żwiru i odjechać. Zielona flaga!

17h26 – ⚠️ Zawody Porsche Proton nr 99 Juliena Andlauera rozgrywane są na żwirze w Aqua Minerali! Pełny kurs żółty!

17h24 – Niespodzianką tego rankingu jest BMW nr 20, które obecnie zajmuje 4. miejsce wśród Hypercarów… i które zagraża Toyocie nr 8 o miejsce na podium! Różnica spadła poniżej sekundy…

17h21 – 🔎 Zaskakująca informacja dotycząca dwóch BMW Teamu WRT w LMGT3: oba samochody nie zatrzymały się, aby założyć opony deszczowe, ale nadal jeżdżą na slickach! Na razie to nadal działa i oba BMW pozostają o jedno okrążenie przed konkurencją.

17h19 – 🔎 Peugeot znajduje się obecnie na 12. pozycji pod numerem 93 i 17. pod numerem 94.

17h16 – Lexus nr 78 Timura Bogusławskiego popełnia błąd w Rivazzy! Rosjanin może odejść.

17H13 – 🟢 Zielona flagai już atak Cadillaca Earla Bambera na JOTĘ nr 38! Lider kategorii LMGT3, Porsche nr 92 zatrzymuje się i pozostawia na czele dwa BMW z Team WRT!

17h10 – 📺 Deszcz zapewnia nam piękny spektakl pomiędzy Hypercarami, szczególnie Cadillakiem i Peugeotem!

17h08 - 🟡 Trudny weekend dla BMW nr 15 trwa. Teraz na żwir wpada Raffaele Marciello. FCY.

17h06 - 🔎 Nowy punkt rankingowy już za niecałe dwie godziny. Wygląda na to, że Ferrari przegrało zakład na Slicks.

17h04 - ⚠️ Trzy Ferrari wreszcie zjeżdżają do boksów i spadają w rankingach! Toyota nr 7 na czele przed Porsche nr 6 i drugą Toyotą!

17h03 - W Porsche zdecydowaliśmy się na zmianę opon na deszczowe.

17h01 - Porsche nr 5 zatrzymało się ze względu na deszcz. Toyota nr 7 cofa się Ferrari o około piętnaście sekund na okrążeniu!

17h00 - ⚠️Kara u Peugeota. 5 sekund dla numeru 93 na następnym przystanku za nieprawidłowość podczas pit stopu.

16h58 - Ferrari kontynuują jazdę na Slickach, podobnie jak Porsche nr 5.

16:57 – ⚠️ Trzy Ferrari nie wróciły!

16:56 – Wszystkie Hypercary są na skorupkach jaj! GT3 ich wyprzedzają! Molina pozostaje na torze, pogoń wraca do boksów po Rain!

16:54 – Miguel Molina obejmuje prowadzenie w wyścigu z walczącym Kobayashim!

16:54 – 🟢 Zielona flaga! Tor jest mokry i wszyscy pozostają na Slickach. 

16h53 - Należy pamiętać, że ze żwiru wyjęto Hertz Team JOTA nr 12. Norman NATO przejął pałeczkę od Calluma Ilotta. Jest na 15. miejscu.

16h49 - Przekroczenie Nycka de Vriesa o Miguelu Molinie:

16h48 - W grze w pit stopie Toyota nr 7 odzyskała pierwsze miejsce. Kamui Kobayashi zasiada teraz za kierownicą.

16h44 - 🌧️ Tor zostaje uznany za „mokry”, a publiczność wyciąga parasole na trybunach.

16h42 - Punkt klasyfikacji po przekształceniu VSC w samochód bezpieczeństwa:

16:36 – ⚠️ Nyck de Vries objęty dochodzeniem w związku z wyprzedzaniem sekundę po uruchomieniu VSC.

16h34 - 🟡 Wirtualny samochód bezpieczeństwa!

16h32 -  🟡 Callum Illott (Hertz Team JOTA nr 12) wciąż na żwirze w Rivazza! Lewa przednia opona Peugeota nr 94 pękła na prostej i musiała jechać dalej w zwolnionym tempie.

16h30 - 🟢 Bennett opuszcza wyścig i rozpoczyna go od nowa. Nyck de Vries (Toyota) od razu zaskakuje Miguela Molinę (Ferrari) drugim miejscem po Alta Variant! Peugeot nr 94 jedzie prosto po żwirze w Tamburello.

16h28 - ⚠️ Ferrari nr 51 w trakcie dochodzenia w sprawie naruszeń technicznych.

16h25 - 🟡 Pierwsze krople deszczu i już pułapka! To Carl Wattana Bennett (Isotta Fraschini) w wariancie Alta. FCY.

16h23 - Niebo w Imoli robi się coraz ciemniejsze. Wczoraj pod koniec dnia nad torem przeszła potężna burza. Czy dzisiaj będzie tak samo?

16h19 – 🌧️ Na prostej na pit-stopie zaczynamy odczuwać pierwsze krople deszczu!

16h14 – 📺 Przeżyj jeszcze raz pojedynek pomiędzy dwoma Ferrari kilka minut temu.

16h07 – Po walce z Jamesem Calado Miguel Molina staje przed koniecznością obrony swojego drugiego miejsca w walce z Nyckiem de Vriesem! Toyota z numerem 7 powróciła w ciągu sekundy do Ferrari z numerem 50!

16h03 – Utracona pozycja Valentino Rossiego: Włoch został wyprzedzony przez Simona Manna w Ferrari z numerem 55 i zajął 2. miejsce. Włoch spada na 3. miejsce.

16h00 – 🔎 Oto ranking na półmetku 6-godzinnego wyścigu Imola!

15h57 – ☁️ Niebo nad Imolą robi się coraz bardziej groźne, a pierwsze szacunki mówią o deszczu do 16:40…

15h53 – 🔴 I to jest bitwa pomiędzy dwoma oficjalnymi Ferrari! Ledwo wychodząc z boksów, Miguel Molina staje do walki z Jamesem Calado! Ferrari z numerem 51 wyprzedziło Ferrari z numerem 50, po tym jak ten ostatni został zahamowany przez a McLaren GT3 w Tosie!

15h50 – Pit stop dla liderów, Ferrari nr 50 i zmiana kierowcy: Niklas Nielsen ustępuje miejsca Miguelowi Molinie. The Reds zmienili tylko właściwe opony.

15h48 – 🇫🇷 Mały punkt rankingowy dla naszych francuskich Hypercarów, które wciąż wegetują w drugiej części rankingu. Peugeot z numerem 93 właśnie zatrzymał się na 10. miejscu i zajął 12. miejsce. Siostrzany samochód, nr 94, zajmuje 16. miejsce. W domu Alpine, nr 35 to 15., nr 36 to 18.

15h40 – Trudny pierwszy wyścig u siebie dla Isotty Fraschini: biorący udział w incydentach na starcie, numer 11 spadł na 17. miejsce po kilku błędach Carla Wattany Bennetta.

15h38 – 🔎 Bardzo ważny przejazd Nycka de Vriesa na pokładzie Toyoty nr 7: Holender, trzeci, wrócił do wydechu Ferrari nr 3 i traci zaledwie siedem sekund do przodu wyścigu do Ferrari z numerem 51.

15h36 – ⚠️ Komisarze nie próżnują dzisiejszego popołudnia: po trzech przejazdach Fordem nr 77, Porsche nr 91 i Lamborghini nr 60 za nieprzestrzeganie niebieskich flag, przyszła kolej na BMW Nr 20 będzie przedmiotem dochodzenia w związku z naruszeniem technicznym.

15h33 – 🛠️ Gorący wyścig także na Proton Competition i Fordzie, nękani problemami z płaskim dnem. Nr 88 leży już jakiś czas w garażu i wygląda na to, że już długo posłuży...

15h29 – 🔢 73600 : to liczba widzów obecnych na Imoli przez trzy dni trwania biegu!

15h26 – 🔎 Po wpadce Calluma Illota Peugeot nr 93 powrócił do pierwszej dziesiątki na torze Imola! Mikkel Jensen za kierownicą.

© François Flamand / DPPI

15h23 – Zastanawiasz się, jak zorganizowany jest pit stop dla Hypercara? Oto odpowiedź z Porsche!

15h21 - Mick Schumacher siedzi teraz za kierownicąAlpine Nr 36, co plasuje się na 18. miejscu.

15h16 – ⚠️ Uważaj, JOTA w ścianie przy spince do włosów Tosa! To Porsche nr 12 Calluma Illota nie zahamowało! Brytyjczyk był w stanie wystartować ponownie, ale stracił pozycje: zajmuje 11. miejsce.

15h10 - Punkt w pierwszej dziesiątce w GT10. Trzecie miejsce zajmuje Valentino Rossi (WRT).

15h08 - ☁️ W Imoli robi się coraz ciemniej, a wiatr wzmaga się. Czy deszcz pojawi się przed końcem wyścigu?

15h05 - 🔎 Po dwóch godzinach wyścigów oba Ferrari odzyskały jeden punkt z pierwszej dziesiątki i odzyskały dwa pierwsze miejsca.

15h03 - W JOTA gramy strategiczną zmianę z numerem 12, który zatrzymuje się kilka tur po innych. Czy brytyjskiemu zespołowi uda się wykonać o jeden postój mniej od rywali?

15h00 - Drugi walc przystanków wśród liderów. Problem z cylindrem w Peugeot nr 94, którego zjazd do boksów jest nieskończony.

14h56 - 💬 Sarah Bovy: „ Początek był naprawdę, naprawdę dziwny, szczerze mówiąc. Chętnie porozmawiam o tym z innymi kierowcami! Przyspieszyliśmy, potem hamowaliśmy i znowu, trzy razy z rzędu! Czuję się, jakbym zobaczył przed sobą czerwoną flagę, więc może liderzy zobaczyli to samo i zwolnili, ale goście z tyłu jechali z dużą prędkością, a Porsche za mną nie mogło mnie ominąć i uderzyło. Uszkodzenia podwozia nie były aż tak poważne, samochodem można było jeździć, ale zaczęły się problemy z elektroniką. Próbowałem uruchomić kilka cykli zasilania, aby rozwiązać problem, ale to wyraźnie nie wystarczyło, musieliśmy wrócić do garażu w celu naprawy. Teraz, gdy samochodu znów nie ma, możemy tylko płakać, bo samochód był całkiem dobry, przyjemnie się nim jeździło. »

Julien Delfosse / DPPI

14h55 - 🔎 Porzucenie Żelazne Damy jest pierwszym włoskim zespołem w WEC.

14h53 - ⚠️ Carl Wattana Bennett popełnia błąd z Isotta Fraschini nr 11. Wychodzi po przejażdżce.

14:47 – Oświadczenie Żelaznych Dam: „Nasz wyścig na torze Imola zakończył się przedwcześnie. Kontakt na początku postawił nas w defensywie, gdy tylko opadła zielona flaga, a powrót do zdrowia był niemożliwy. Wracając do garażu straciliśmy 18 okrążeń i podjęliśmy decyzję o porzuceniu samochodu. Teraz skupiamy się na przyszłości i wrócimy silniejsi. »

14h45 - Weź udział w konkursie Proton nr 99 za nadużywanie ograniczeń toru.

14h40 - Mike Conway (Toyota nr 7) naciska na Laurensa Vanthoora (Porsche nr 6), aby zajął drugie miejsce!

14h37 - ❌ To koniec Żelaznych Dam. Unieruchomione po kolizji od początku, Lamborghini nr 85 nie uruchomiło się ponownie. Ani Doriane Pin, ani Michelle Gatting nie zdążą usiąść za kierownicą.

14h35 - Hertz Team JOTA zajmuje w rankingu 8. i 10. miejsce.

14h25 - ⚠️ Przejedź do AF Corse nr 83 za nieprzestrzeganie procedur określonych w Full Course Yellow.

14h21 - Lamborghini nr 85 Iron Dames wróciło do garażu…

14h11 - BMW nr 15 wróciło na tor po tym, jak od czasu wypadku na starcie pozostawało w garażu.

14h06 – Liderzy zjechali po raz pierwszy! Trzy Ferrari zatrzymują się i to numer 51, który obejmuje prowadzenie przed Porsche nr 6 i Toyotą nr 7! Ferrari nr 50 zmieniło lewą tylną oponę, stąd czas stracony w boksach. Ferrari z numerem 83 jest czwarte.

14h00 – ⚠️ Komisarze przyznają pierwsze kary w tym wyścigu : jedna minuta kary zaAlpine nr 36 za kolizję w pierwszym zakręcie oraz karę minutową także dla Porsche nr 91 po wypadku na starcie z Lamborghini nr 85 Żelaznej Damy.

14h00 - 🔎 Oto ranking po godzinie ścigania się w tych 6 Godzinach Imoli!

13h56 – 📸 Obraz jest wart więcej niż 1000 słów, aby opisać ten pełen wydarzeń wyjazd…

© Javier Jimenez / DPPI

13h52 – 🔎 Na chwilę obecną Hertz Team JOTA plasuje się w środku stawki Hypercar, na 9. i 10. miejscu.

13h45 – ⚠️ Nadeszła kolej na Ferrari z numerem 83, obecnie trzecie, które jest objęte dochodzeniem w sprawie wyprzedzania pod FCY na zakręcie 8.

13h45 – 🔙 A w Iron Dames w końcu wychodzimy z garażu! Sarah Bovy wraca na tor w Lamborghini z numerem 85 po incydencie na starcie z Porsche z numerem 91.

13h45 – 🛠️ W BMW nadal pracujemy nad numerem 15, który początkowo uległ uszkodzeniu. Niemiecki zespół dokonuje napraw, aby jak najszybciej ponownie uruchomić LMDh.

13h43 – ⚠️ Komisarze wskazują, żeAlpine Samochody #36, Peugeot #94, BMW #15 i Isotta #11 są badane pod kątem kolizji na pierwszym zakręcie na początku.

13h40 – 🟢 Zielona flaga, wyścig zostaje wznowiony.

13h34 – ⚠️ Ferrari nr 54 w żwirowej pułapce w Tamburello! Thomas Flohr popełnił błąd i wydaje się, że utknął. Pełny kurs żółty jest wdrożony.

Zdjęcie François Flamand / DPPI

13h30 - ⚠️ Peugeot nr 93 zwalnia! Mikkel Jensen zwolnił na kilka sekund, zanim odzyskał wyścigowe tempo. Problem ze skrzynią biegów u Lwicy. Duńczyk utknął na biegu przed wyjazdem.

13h29 – 🛠️ Lamborghini nr 85 Żelaznej Damy wciąż tkwi w pudełku, na twarzy Sarah Bovy widać rozczarowanie. Belg jest objęty dochodzeniem w sprawie incydentu z Porsche nr 91 na początku wyścigu. Mecz Manthey EMA właśnie opuścił trybuny.

13h23 – ⚠️ Hiroshi Koizumi popełnił błąd na zakręcie Piratella Corvettą nr 82, przejeżdżając przez żwir, na szczęście bez grawitacji.

13h20 – 🟢 I znowu zaczynamy, czołowe Ferrari pozbywają się LMGT3.

13h19 – 🟡 Pełny kurs żółty aby usunąć gruz na zakręcie 4.

13h18 – To wszystko, pierwsze Hypercary pojawiają się w ruchu LMGT3!

13h15 – Wreszcie Sarah Bovy wraca do boksów, a Iron Dames decyduje się odłożyć samochód do pudła. Koszmarny początek wyścigu o Żelazną Damę Doriane Pin. Włoski zespół mówi nam, że czujnik FIA już nie działa, co zmusza zespół do sprowadzenia Lamborghini w celu naprawy.

13h13 – 🔎 Oto 10 najlepszych hipersamochodów po tym pełnym wrażeń początku.

13h11 – ⚠️ Problem dla Lamborghini nr 85 Żelaznych Dam ! Sarah Bovy zwalnia, ale kontynuuje swoją podróż bez wchodzenia do boksów.

13h09 – 🟢 Zielona flaga, wyścig zostaje wznowiony! Trzy Ferrari nadal przodują, a numer 50 przed numerem 51. Dobre wieści:Alpine Numer 36 wyjechał już z garażu.

13h07 – 📺 Przeżyj jeszcze raz ten chaotyczny start w Hypercarach w powtórce tuż poniżej.

13h05 – BMW nr 15 orazAlpine nr 36 wracają do swoich pudełek. Peugeot nr 94 był w stanie odjechać.

13h02 – 🟠 Samochód bezpieczeństwa! Występują uszkodzenia, szczególnie w przypadku naszych francuskich hipersamochodów! L 'Alpine #35 uderzył w Peugeota #94, zbliżając się do pierwszego zakrętu, co doprowadziło do kolizji z BMW #15,Alpine nr 36 i Isotta Fraschini nr 11. Z tyłu Porsche nr 91 obróciło się na prostej

13h00 – ⚡️ No to ruszamy ! Ferrari z numerem 50 pozostaje na prowadzeniu, a BMW z numerem 15 na szutrze już ma kłopoty na pierwszym zakręcie! Obydwa Alpine dotyczy to również Peugeota nr 94!

12h57 – Możesz śledzić na żywo ewolucję rankingu za pośrednictwem Oficjalny harmonogram na żywo WEC dostępny tutaj ! I możesz nawet podążać tutaj kilka kamer pokładowych z różnych Hypercarów.

12h55 – Silniki odpalają, samochody wykonują pierwsze okrążenia i wyruszają na dwa okrążenia formacyjne!

12H50 – Na Imoli właśnie zabrzmiał hymn Włoch, kierowcy wracają do samochodów, za kilka minut powinien nastąpić start okrążenia formującego. Tymczasem oto pozycja startowa 6-godzinnego wyścigu Imola z trzema Ferrari na czele.

12h45 – Witamy na AUTOhebdo, aby przeżyć 6-godzinny wyścig w Imola (Włochy), drugą rundę sezonu Mistrzostw Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC) 2024. Start nastąpi za kilka minut, o godzinie 13:00. 37 samochodów jest już na polu startowym, gotowe do bitwy!

WEC 6H z komentarza Imola Direct na żywo

© Charly Lopez / DPPI

CZYTAJ TAKŻE > NA ŻYWO – przeżyj 6 godzin Imoli z różnymi kamerami pokładowymi

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz