Wyniki Porsche są mieszane pod koniec pierwszego dnia testów przed 6-godzinnym torem Nürburgring (Niemcy). O ile Porsche nr 1 było najszybsze w dniu testów z czasem 1 osiągniętym przez Marka Webbera przed nadejściem deszczu, to siostrzany samochód nr 40 został uszkodzony po zjechaniu z toru przez Romain Dumas uwięziony z powodu pękniętej przedniej lewej tarczy hamulcowej.
Audi R18 trzyma tempo, gdyż Marcel Fässler z numerem 7 przekroczył normę o 14 tyś., a Lucas di Grassi z numerem 8 był dziesiąty za nim. TO Toyota nadal pozostają w tyle, a hybryda nr 050 TS6 Stéphane’a Sarrazina osiem dziesiątych za nimi i model nr 5 Kazuki Nakajima o 1''3. Mathéo Tuscher wyprzedził pierwszego korsarza LMP1, Rebellion R-One nr 13, prawie sześć sekund za nim.
René Rast był odpowiedzialny za ustanowienie najlepszego czasu w LMP2, numer 05 Oreca 26 w G-Drive Racing, który ponownie zajął pierwsze miejsce z czasem 1'48''965, wyprzedzając Strakka Racing o ponad sekundę Gibson 015S prowadzony przez Lewisa Williamsona i nr 05 Oreca 45 z Manor prowadzony przez Roberto Merhi. Stéphane Richelmi umieściłAlpine A460 nr 36 na czwartym miejscu w tej kategorii.
W GTE Pro najszybszy był Richie Stanaway z czasem 1'56''908 uzyskanym za kierownicąAston Martin Vantage V8 nr 97. Obydwa Ferrari Kilka setnych z tyłu wyprzedził 488 AF Corse z numerem 51 Gianmarii Bruni i numerem 71 Sama Birda. Olivier Pla ustanowił piąty najszybszy czas w GTE Pro w Fordzie GT z numerem 66, który zajął miejsce za Vantagem z numerem 95 Nicki Thiim.
Emmanuel Collard ustanowił najlepsze okrążenie w GTE Am z czasem 1'59''200 w AF Corse F458 z numerem 83, co oznaczało dziesiątą przewagę nad Larbre Competition Corvette C7 powierzoną Paolo Rubertiemu.
Ostatnia sesja treningowa odbędzie się w najbliższą sobotę, 23 lipca o godzinie 9:15. Kwalifikacje odbędą się od godziny 14:15.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)