Toyota Gazoo Racing umieściło swoje trzy hybrydy TS050 na czele w Dniu Testowym 85. edycji wyścigu 24 godziny Le Mans. Kamui Kobayashi pobił ubiegłoroczny pole position zdobyty przez Neela Janiego na Porsche 919 Hybrid, poprawiając czas o 1''6 z okrążeniem 3'18''132 za kierownicą numeru 7. Siostrzany samochód Davidsona nr 8Bum-Nakajima wyprzedza o sekundę numer 9 Lapierre-Kunimoto-Lopez.
Porsche 919 Hybrids pozostało dyskretne, a numer 2, Bernhard-Bamber-Hartley-Lieb, pojawił się ponad 3 sekundy od punktu odniesienia, poprzedzając numer 1 Tandy-Lieb-Lotterer-Jani.
Oreca 07 pozostają na czele LMP2
Większość Oreca 07 zajęła pierwsze miejsce w LMP2. Nelson Panciatici ustanowił najlepszy czas w swojej kategorii, pokonując okrążenie z czasem 3'28''146Alpine Nr 35. Najbliżej był nr 24 CEFC Manor TRS Racing z Vergne-Graves-Hirschi, tracąc prawie 7 dziesiątych sekundy. Najbliżej był Ligier JS P217 z United Autosports, powierzony Owenowi-De Sadeleer-Albuquerque, ze stratą ponad 3 sekundy.
Corvette utrzymała prowadzenie w GTE Pro, ale to C7R nr 67 Gavina-Milner-Fässlera zajął pierwsze miejsce w tej kategorii z czasem 3'54''701, wyprzedzając Porsche 3 o 911 dziesiąte. RSR. L'Aston Martin Numer 95 Thiim-Sorensen-Stanaway zamyka pierwszą piątkę za drugą Corvettą Magnussen-Garcia-Taylor. Vantage nr 98 Lamy-Dalla Lana-Lauda zajął pierwsze miejsce w GTE Am z czasem 3'58''250.
Zapoznaj się z analizą dnia testowego 24-godzinnego wyścigu Le Mans przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2117 AUTOhebdo, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach oraz od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)