Ustanowiony w tym roku w kategorii LM P1, aby maksymalnie poprawić wyniki i dać jak największe szanse wszystkim zawodnikom, zaprezentowano Handicap Sukcesu (odzwierciedlający karę za różne czynniki nałożone w zależności od wyników wyścigów). w tym roku, co dotyczy rundy Fuji w Japonii (6 października).
Całkiem logicznie po sukcesie na Silverstone, Toyota TS050 Hybryda nr 7 Mike'a Conwaya - Kamui Kobayashi – Josés Maria Lopez zostanie najbardziej ukarany, ponieważ dostępna energia z ERS wyniesie 3,02 MJ/okrążenie w porównaniu z 3,34 na 8. miejscu Brendon Hartley - Sébastien Buemi - Kazuki Nakajima.
Model TS050 nr 7 będzie również korzystał z mniejszej ilości energii kopalnej dostępnej na obrót (44,3 MJ/obrót w porównaniu z 44,9 w przypadku modelu nr 8). Przepływ paliwa będzie również niższy w przypadku liderów mistrzostw i wyniesie 76,4 kg/h w porównaniu do 77,4 kg/h na pozycji 8, a maksymalna ilość paliwa w sztafecie osiągnie wartość szczytową 33,5 kg w porównaniu do 34 kg w przypadku pozycji nr 7. Ogranicznik paliwa w modelu nr 7 będzie miał 19,95 mm w porównaniu do 20,10 mm w modelu nr 7.
Dane do porównania z początkowymi wartościami z Silverstone, ustawionymi dla dwóch hybryd TS050 na 60,1 MJ/okrążenie dostępnej energii kopalnej na okrążenie, przepływ paliwa 80 kg/h, 35,1 kg paliwa na przekaźnik i wyświetlany ogranicznik tankowania przy 20,40 mm.
Te modyfikacje powinny karać numer 7 karą 1″4 na okrążenie w porównaniu do 1″ w przypadku numeru 8.
W klanie niehybrydowym wartości przepływu paliwa, ilości paliwa na przekaźnik i kołnierze nie zmieniają się, zarówno dla LM P1 napędzanego jednostką turbo, jak i tych z silnikiem atmosferycznym, ale masy jednak minimalne wymagania ulegną zmianie.
Rebellion R13 waży jeden kilogram (825 kg), podczas gdy Ginetta G60-LT-P1 – Team LNT wyświetli na skali 833 kg dla numeru 6 (wartość bazowa na Silverstone) i 867 kg dla numeru 5, ze względu na jego wynik z języka angielskiego. Rebelia powinna stracić 0″03 na okrążeniu w porównaniu do 0″66 w przypadku Ginetty nr 5.
Należy pamiętać, że bilans wydajności w GTE Pro nie ulegnie zmianie, podczas gdy Aston Martin, Ferrari et Porsche schudnie 20 kg w GTE Am ze względów bezpieczeństwa w zakresie degradacji opon.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)