EoT i BoP nieznacznie zmodyfikowane po dniu testowym

Ilości paliwa przewożonego przez prototypy LM P1 i GTE zostały zaktualizowane po dniu testowym 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2019.

opublikowany 05/06/2019 à 14:23

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

EoT i BoP nieznacznie zmodyfikowane po dniu testowym

Zespoły wciąż uczą się z Dnia Testowego 24 godziny Le Mans W 2019 roku Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) dokonała pierwszych modyfikacji w przepisach dotyczących równoważności technologii (EoT) dla LM P1.

Ilości paliwa będą następujące: 50,8 kg benzyny na przekaźnik dla silników wolnossących LM P1 Non-Hybrid, 48,4 kg dla jednostek turbo LM P1 Non-Hybrid i tylko 35,1 kg dla silników Toyota hybrydy. 

Średnica ogranicznika paliwa wynosi teraz 22,3 mm dla silników wolnossących, 21,75 mm dla turbosprężarek i 19 mm dla Toyoty. 

Potwierdzono również maksymalne ilości paliwa dla GTE Pro i Am: 97 litrów dlaAston Martin Vantage, 91 litrów dla BMW M8, 95 litrów dla Corvette C7.R, 88 litrów dla Ferrari 488 GTE EVO, 96 litrów dla Forda GT i 99 litrów dla Porsche 911 RSR.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)