Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche 919 Hybrid w dalszym ciągu walczy o pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej po 4. godzinie na torze Nürburgring (Niemcy). Earl Bamber odzyskał przewagę na numer 2, wyprzedzając Nicka Tandy'ego z numerem 1 na pierwszym zakręcie, ale Brytyjczyk pozostał w kontakcie z Nowozelandczykiem i wykorzystał spin Tora Gravesa na dworcu CEFC nr 24 TRS Racing na ostatniej szykanie do wyprzedzenia pod koniec 4. godziny wyścigu.
#24 @ManorWEC rozpiętość i na szczęście dwa @Zespół Porsche Hybrydy udało się przebić i kontynuować!#6hNurburgring pic.twitter.com/WBTv9X8Qu3
— FIA WEC (@FIAWEC) 16 lipca 2017
Toyota wyznacza czas, będąc już prawie minutę w tyle dzięki TS050 Hybrid nr 7 Mike'a Conwaya. Siostrzany samochód Anthony'ego Davidsona z numerem 8 pozostaje 4., 5 okrążeń za liderami.
Jackie Chan DC Racing zachowuje kontrolę nad LMP2, a numer 38 powierzono teraz Thomasowi Laurentowi, który ma ponad minutę przed zespołem Vaillante Rebellion nr 31 Filipe Albuquerque. Siostrzany samochód nr 37 stracił jednak kilka miejsc wraz z przejazdem Davida Chenga. Zespół Vaillante Rebellion nr 13 prowadzony przez Luisa Felipe Deraniego uzyskał przewagę nadAlpine Nr 36 autorstwa Matthew Rao i obecnie zajmuje tymczasowe podium w tej kategorii.
Ferrari i AF Corse objęli prowadzenie w GTE Pro za kierownicą F488 GTE nr 51 Jamesa Calado, który miał ponad 20 sekund przewagi nad Porsche 911 RSR Frédérica Makowieckiego i Michaela Christensena. TO Aston Martin Marco Sorensen i Daniel Serra zamykają pierwszą piątkę w kategorii, wyprzedzając Fordy GT Oliviera Pla i Andy'ego Priaulxa. Sprawa nr 67 jest przedmiotem dochodzenia w związku z lekkim kontaktem z Porsche nr 1.
Porsche Dempsey Proton Racing z numerem 77 pozostaje na czele GTE Am z Christianem Riedem za kierownicą, zagrożonym powrotem Astona Martina z numerem 98 powierzonego Paulowi Dalla-Lanie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)