Prywatne LMP1 zwiększą konsumpcję w Szanghaju

WEC opracowało nowy EoT na 6-godzinny wyścig w Szanghaju, który pozwoli prywatnym zespołom LMP1 zużywać więcej paliwa na okrążenie.

opublikowany 08/11/2018 à 15:00

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Prywatne LMP1 zwiększą konsumpcję w Szanghaju

Po Fuji (Japonia) WEC skorygowała swoją równoważność technologiczną dla następnej rundy, która odbędzie się w weekend 17 listopada w Szanghaju (Chiny). Prywatne zespoły LMP1 skarżyły się w szczególności na konieczność ekonomicznej jazdy i oszczędzania paliwa w celu przestrzegania limitów zużycia na okrążenie. Dlatego kierowcy musieli zdjąć nogę z pedału przyspieszenia na długo przed rozpoczęciem fazy hamowania.

Zużycie paliwa na okrążenie zostanie zwiększone o 9,9% w przypadku silników turbo i 8,5% w przypadku jednostek atmosferycznych.

Wprowadzono zatem nowy EoT, aby ograniczyć zjawisko „podnoszenia i wybiegu”, co w szczególności umożliwi dalsze zmniejszenie różnicy w wydajności między niehybrydowymi LMP1 a Toyota Hybryda TS050. Podczas ostatniej imprezy w Japonii japońskie prototypy zdobyły podwójną liczbę punktów, spychając pierwszego Rebelliona R13 do 4 okrążeń.

W GTE Pro wprowadzono dwie zmiany. Tam Ferrari 488 GTE EVO waży 5 kilogramów przy niewielkiej redukcji mocy silnika. Ze swojej strony wiadomości Aston Martin Vantage zdejmuje ze skali 6 kilogramów.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz