WEC – Projekt Rebellion R-One zgodnie z harmonogramem

Projekt Rebellion R-One firmy Oreca, przyszłej broni szwajcarskiego zespołu Rebellion Racing w Mistrzostwach Świata Endurance, przebiega zgodnie z harmonogramem.

opublikowany 30/10/2013 à 21:04

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC – Projekt Rebellion R-One zgodnie z harmonogramem

Wiodący prywatny zespół w LM P1, Rebellion Racing zawsze będzie aktywny w najwyższej kategoriiWytrzymałość Następny rok. Ale nowe przepisy zobowiązują, zastąpi obecną Lolę B12/60…Rebellion R-One. Samochód, którym będzie jeździł Toyota RV8 KLM i zaprojektowany przez dział technologiczny grupy Oreca firmy Hugues de Chaunac w Signes. Jeśli pierwszy lot zaplanowano na marzec, prace rozwojowe będą kontynuowane bez żadnych szczególnych przeszkód, a zatem projekt, a co za tym idzie produkcja jednokadłubowca, zakończy teraz fazę badań. Wybrani zostali także wszyscy dostawcy techniczni.

Na ten moment jedyny oficjalny kierowca, Nicolas Prost niedawno odwiedził Var, aby wyrazić swoją opinię na temat pozycji za kierownicą i ergonomii kokpitu. Należy pamiętać, że kokpit został umieszczony po lewej stronie, aby zapewnić lepszą widoczność. Jeśli chodzi o aerodynamikę, ogólna koncepcja jest niezmienna, ale inżynierowie nadal pracują nad szczegółami. „Projekt przebiega zgodnie z harmonogramem ustalonym w porozumieniu z Rebellion Racing, wyjaśnia Christophe Guibbal, dyrektor biura projektowego odpowiedzialny za projekt R-One w ORECA. Nie napotkaliśmy żadnych niepowodzeń w tym okresie, który zawsze ma decydujące znaczenie przy konstruowaniu nowego samochodu. Integracja bloku z podwoziem została zakończona, podobnie jak produkcja części, które wymagają najwięcej czasu, i dlatego rozpoczęła się faza produkcji, zaczynając od form. To ekscytujący czas: mieliśmy okazję odkryć wiele możliwości i teraz nie możemy się doczekać przejścia na wyższy poziom. »

Menedżer zespołu Rebellion Racing, Bart Hayden, kontynuuje: „Cieszymy się, że inwestycja przebiega zgodnie z harmonogramem. Nasi inżynierowie ściśle współpracują z zespołem ORECA zajmującym się projektem R-One, a kierowcy są już zaangażowani w elementy walidacji projektu, o czym świadczy zdefiniowanie ergonomii wnętrza w modelu podwozia. Już myślimy o organizacji włączenia mechaników do montażu samochodów na początku przyszłego roku i planujemy pierwszy przejazd około połowy marca. Harmonogram jest napięty, ale jest możliwy do osiągnięcia i skupiamy się na tym celu. »

Przypominamy, że zaprojektowane zostaną trzy podwozia, co stanowi rezerwę do dwóch wystawionych przez szwajcarską drużynę w Mistrzostwach Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz